آموزش ساخت لینک برای سایت

آموزش ساخت لینک برای سایت

مبانی ساخت لینک برای سایت

یکی از مهمترین قسمتهای صفحه سئو Off که همه مدیران وب سایت باید آن را دنبال کنند ، ایجاد لینک یا بک لینک است که تأثیر زیادی در بهبود سئو سایت و افزایش رتبه سایت خواهد داشت. همچنین ، لینک سازی فقط بخشی از سئو است و برای انجام آن به شخص دیگری احتیاج دارید.

اما با اتخاذ استراتژی درست لینک سازی و با کمی تحمل ، می توانید لینک هایی را برای سایت خود ایجاد کنید که از نظر موتور جستجو به سایت شما ارزش بیشتری می بخشد. در این مقاله ، ما نکات مهم ایجاد لینک را که باعث بهبود ارتباطات خارجی سایت شما می شود ، شرح خواهیم داد.

مبانی ساخت لینک برای سایت

ساخت لینک باید طبیعی باشد

یکی از خطراتی که سایت ها را همیشه تهدید می کند مجازات شدن توسط گوگل است. و یکی از اساسی ترین عوامل مجازات کردن سایت ، ایجاد لینک است. ایجاد پیوندهای غیرطبیعی و هرزنامه باعث حساسیت بیشتر موتور جستجو در سایت شما می شود ، زیرا شما در تلاش برای نقض قوانین و الگوریتم های گوگل هستید که منجر به جریمه شدن و حذف شدن از نتایج جستجو می شود. و خواهد شد. با پیروی از نکات زیر ، می توانید یک روند ساخت پیوند طبیعی و استاندارد داشته باشید.

حدود ۱۵ تا ۲۰ لینک در روز بسازید.

سایت های اسپم که بک لینک انبوه تولید می کنند صدها و شاید هزاران پیوند در روز ایجاد می کنند ، بنابراین سعی کنید حداکثر 20 پیوند در روز ایجاد کنید و این تعداد را به عنوان خط قرمز خود در نظر بگیرید.

تبادل لینک استاندارد

امروزه ، تبادل لینک با سایت های دیگر تأثیر زیادی در رتبه بندی سایت ندارد ، بنابراین مبادله لینک با دیگران را اولویت اول خود در استراتژی ایجاد لینک قرار ندهید. با مبادله لینک با دیگران ، فقط تعداد کمی بک لینک ایجاد کنید.

کلمات متفاوت برای ساخت لینک استفاده کنید

سایت های اسپم صدها لینک در روز برای خود ایجاد می کنند که بیشتر آنها توسط نرم افزارها یا اسکریپت های بخصوصی درست شده و در این نرم افزارها فقط از یک عنوان و توضیحات برای تمامی لینک ها استفاده می شود. پس موتور جست و جو به راحتی متوجه غیر طبیعی بودن این لینک ها و عدم ایجاد آن ها توسط انسان خواهد شد.

لینک با موضوع مرتبط بسازید

قبلاً اشاره کردیم که لینک های انبوه توسط نرم افزارهای خاص در عرض چند ساعت ایجاد می شود و این نرم افزارها لیستی از وبلاگ ها و سایت ها با موضوعات مختلف دارند که در همه آنها لینک ایجاد می شود و این یک اشتباه است.

در ایجاد لینک ، باید مراقب باشید که فقط از سایت های مرتبط با سایت خود لینک دریافت کنید. وقتی تعداد زیادی از لینک های شما در سایتهای غیرمرتبط با موضوعات مختلف ایجاد می شود ، گوگل این اقدام را به عنوان هرزنامه در نظر می گیرد که منجر به مجازات شدن سایت شما می شود.

چگونه لینک ارزشمند بسازیم

چگونه لینک ارزشمند بسازیم؟

اکنون که نحوه ساختن لینک های طبیعی و غیر اسپم را یاد گرفتیم در ادامه قصد داریم نحوه ساختن لینک های ارزشمند و مفید برای کسب بهترین نتایج و افزایش اعتبار سایت را به شما آموزش دهیم.

 از آدرس سایت متفاوت استفاده کنید

برای دریافت بهترین نتیجه از بک لینک ها باید دقت داشته باشید که تمامی لینک های ساخته شده برای حالت های مختلف آدرس سایت ساخته شود. به عنوان مثال آدرس های زیر با هم متفاوت هستند.

از دید شما و کاربران تمام آدرس های بالا به یک صفحه ختم می شوند، اما ازدید موتور جست و جو هر یک از این آدرس ها یک صفحه مجزا هستند. اگر شما چهار لینک متفاوت بسازید و در هرکدام از آن ها یکی از آدرس های بالا را استفاده کنید، امتیاز بسیار خوبی کسب خواهید کرد و لینکهای شما حالت اسپم نمیگیرد، بنابراین دقت کنید هنگام ساختن لینک ها همواره از یک آدرس برای سایت خود استفاده کنید.

حتما از کلمات کلیدی استفاده کنید

پیش از اینکه ساختن لینک ها را شروع کنید لیستی از عنوان ها آماده کرده و در آن ها از اصلی ترین کلمه کلیدی سایت خود استفاده کنید، سپس از آن ها برای لینک سازی استفاده کنید. به عنوان مثال اگر سایت شما در مورد حیوانات خانگی می باشد، عناوین زیر برای شما مناسب خواهد بود :

  • فروش غذای حیوانات خانگی
  • تربیت حیوانات خانگی
  • نگهداری حیوانات خانگی

همانطور که می بینید کلمه کلیدی “حیوانات خانگی” در تمامی این عناوین بکار رفته است. در عین حال هر کدام از عنوان ها هم با یکدیگر فرق می کنند. این کار به طبیعی تر جلوه کردن لینک های شما کمک فراوانی خواهد کرد.

 مراقب تگ نو فالو No Follow  باشید

قبل از ایجاد لینک در یک سایت ، مطمئن شوید که سایت لینک را به صورت Follow منتشر می کند. لینک فالو به این معنی است که وقتی موتور جستجو وارد سایت مقصد می شود ، پس از بررسی تمام صفحات ، خروجی لینک خود را دنبال می کند و به سایت شما هدایت می شود و سایتی که لینک خروجی دنبال کننده جدید دارد. بنابراین ساخت لینک در این سایت ها تاثیری در سئو سایت شما ندارد و فقط برای افزایش بازدید و جذب بازدید کننده بیشتر استفاده می شود ، بنابراین وقت خود را برای ساخت بک لینک لینک در این سایت ها تلف نکنید.

 در سایت های مرتبط مطالب مفید منتشر کنید

برای همه روشن است که محتوا مانند خون در رگهای اینترنت است. همه کاربرانی که برای محتوای سایت شما به سایت شما می آیند و فکر می کنند موضوعی را که به دنبال آن هستند در سایت شما پیدا می کنند ، بنابراین باید سعی کنید مطالب ارزشمند و مفیدی را بنویسید و در سایت های مرتبط با موضوع سایت. خودت منتشر کن

اگر کمی وقت بگذارید و یک متن سئو بنویسید ، بسیاری از سایت ها مشتاق انتشار مقالات شما هستند و لینک که در پایان این مقالات به سایت شما داده می شود ، از نظر شما بسیار ارزش و اعتبار خواهد داشت.

حتماً مقالات خود را در سایت های با ارزش و دارای رتبه بالا منتشر کنید ، زیرا اگر سایت مورد نظر ضعیف و پایین تر از سایت شما باشد ، لینک که از آن دریافت می کنید برای شما مفید نخواهد بود.

با رعایت نکات بالا ، می توانید یک استراتژی طبیعی ساخت لینک برای خود داشته باشید و با توجه به این استراتژی ، ساخت لینک را برای سایت خود شروع کنید.

> سعی کنید پس از مدتی داشتن صدها لینک با ارزش برای سایت خود عادت کنید. توجه داشته باشید که 1 لینک ارزشمند از 100 لینک انبوه و هرزنامه ارزش بیشتری دارد.

بلاگ

آموزش ساخت لینک برای سایتاسپماستراتژی لینک سازیبک لینکتبادل لینک استانداردتگ نو فالوچگونه لینک ارزشمند بسازیممبانی ساخت لینک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *