wenbacklinks@ 09352973378

خرید رپورتاژ آگهی

۷ مرداد, ۱۳۹۵
بدون دیدگاه
ردیفپکیج شماره یکموز رنک از دهپیج رنک اتوریتی از صدقیمت رپورتاژ ب حسب تومان
1-دانلود بازی اندروید6.423512.000
2-سایت مهندسی4.493512.000
3-سایت مذهبی4.093412.000
4-دانلود کد و اسکریپت3.583412.000
5-دانلود کارتون4.143412.000
6-دانلود بازی4.513312.000
7-خبرهای فناوری4.513312.000
8-دانلود اهنگ4.483312.000
9-سایت تفریحی4.643212.000
10-دانلود برنامه4.843212.000
11-مدل لباس و اشپزی4.563112.000
12-سایت بدنسازی4.553012.000
قیمت رپورتاژ اگهی سایتهای فوقبه صورت دایمیبا تخفیف %70 هزار تومان
ردیفپکیج شماره دوموز رنک از دهپیج رنک اتوریتی از صدقیمت رپورتاژ ب حسب تومان
1-خبرهای ورزشی4.453012.000
2-اس ام اس جدید3.923012.000
3-دانلود نوحه3.633010.000
4-دانلود برنامه اندروید4.512910.000
5-فان کلوپ تهران4.502910.000
6-بازی اندروید4.482910.000
7-سایت کلش اف کلنز3.982810.000
8-دانلود کتاب عاشقانه4.512710.000
9-اس ام اس عاشقانه4.602710.000
10-میوفان فیلم4.482610.000
11-سوالات شرعی و احکام4.642610.000
قیمت رپورتاژ اگهی سایتهای فوقبه صورت دایمیبا تخفیف %60 هزار تومان
ردیفپکیج شماره سهموز رنک از دهپیج رنک اتوریتی از صدقیمت رپورتاژ ب حسب تومان
1-موزیک بلاگ4.002610.000
2-نسیم دانلود3.342610.000
3-اهنگ اذری4.512610.000
4-جزیره اس ام اس4.482510.000
5-سایت خبری4.48248.000
6-سایت تفریحی4.48238.000
7-فیس بوک ایرانی4.48228.000
8-رمان فارسی4.48228.000
9-موزیک ایرانی4.48228.000
10-عکس خنده دار4.48228.000
11-برنامه کامپیوتر4.48228.000
12-سوالات امتحانی0.0175.000
قیمت رپورتاژ اگهی سایتهای فوقبه صورت دایمیبا تخفیف %50 هزار تومان

خرید رپورتاژ اگهی

شکل و قالب کلی ماهیت خرید رپورتاژ آگهی‌ ها قدری با آگهی‌های معمولی متفاوت است، اما متفاوت از تبلیغات چاپی معمولی با استفاده از یک تصویر و پیام برند است. این نوع از آگهی‌ها اغلب محتوا محور بوده و طول مطلب در آنها زیاد است که به مزایای محصولات می‌پردازد یا روایتی از بیان می‌کند که به ویژگی‌های یک محصول اشاره می‌کند. بااین‌وجود گاهی از عناصر بصری هم در آنها استفاده می‌شود.

اگر برای اولین بار است کلمه رپورتاژ یا رپرتاژ را می شنوید یا می بینید حتما میخواهید بدانید که رپورتاژ یا رپرتاژ به چه معنایی است این فقط سئوال شما نیست بلکه وقتی داشتم در مورد رپرتاژ جستجو میکردم به سئوالاتی نظیر ” رپورتاژ چیست ” ، “رپرتاژچیست ” ، ” رپورتاژ یعنی چه ” ، ” رپرتاژ یعنی چه ” و… برخورد کردم
تعداد سئوالات واقعا به حدی بود که اگر میخواستم در رابطه با معنای ریپورتاژ یا رپورتاژ سئوال مطرح کنم تا بیش از ۱۰۰ سئوال نیز میتونستیم مطرح کنم ، اما خوب به نظرم سئوالات بیشتر باعث ابهام بیشتر میشه ، به همین جهت فقط به به چند سال اصلی اشاره کردم ، اما در ادامه به صورت خلاصه به همه سئوالات پاسخ میدم
تعاریف مختلفی برای رپورتاژ و ریپورتاژ وجود دارد که بگذارید چند نوع تعریف رو بررسی کنیم و سپس به کاملترین تعریف بپردازیم :
» تعریف رپورتاژ به نقل از وب سایت بازاریابی :
رپورتاژ چیست ؟ رپورتاژ یک قالب و شکل چاپی بخصوص است که یک شرکت یا یک سازمان برای بازاریابی و انتقال پیام برند و محصولات خودش به‌ صورت بی‌ طرف برای آن هزینه می‌کند. مدیر تبلیغات به مجله، روزنامه یا وبسایت برای فضای مورد نیاز جهت ارائه محتوای متن محور به مخاطب موردنظر نهایی هزینه‌ای را پرداخت می‌کند.
» تعریف رپورتاژ به نقل از ویکی‌ پدیا، دانشنامهٔ آزاد :
رپورتاژ آگهی چیست ؟ رپورتاژ آگهی (به انگلیسی: Advertorial) به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانه‌ای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آنها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آنها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آنها است. اصطلاح خرید رپورتاژ آگهی برای اولین بار در سال ۱۹۴۵ به ادبیات انتقادی رسانه‌ها اضافه شد. به دلیل اعتماد به مخاطبان به رسانه‌ها، رپورتاژ آگهی‌ها بسیار موثرند و به همین دلیل در کشورهای پیشرفته قوانین بسیار سختی علیه رپرتاژ آگهی‌ ها تصویب شده و می‌شود. دیوان بین‌المللی تجارتدر قانون آگهی‌های خود که در سال ۱۹۹۷ به تصویب رسانده خواهان مشخص کردن تبلیغات می‌شود تا مخاطبان قادر به تشخیص آن شوند در سال‌های اخیر مواردی برجسته از این پدیده در تلویزیون دولتی ایران مشاهده شده که از جمله می‌توان از برنامه عمو پورنگ که داریوش فرضیایی آن را تهیه کرده نام برد. از آن گذشته، موارد دیگری از رپورتاژ آگهی در رسانه‌های ایران وجود دارد که منتقدان را وادار کرده خواهان تصویب قوانینی برای مقابله با رپورتاژ آگهی‌ ها شوند.

admin

پشتیبانی