راههای بررسی کیفیت بک لینک | روش بررسی کیفیت بک لینک
بک لینک:
- باید برای کاربر مفید باشد و به او ارزشی را اضافه کند
- باید به صفحهای که در آن قرار میگیرد ارزشی را اضافه کند
- باید در نهایت باعث بهبود صفحهای که لینک برای آن دریافت شده بشود
- و باید گوگل بفهمد که این بکلینک، یک لینک مفید برای کاربران محسوب میشود
- ترجیحا بهتر است لینکهای شما Nofollow نباشد، اما اگر هم بود مشکل خاصی وجود ندارد
- بک لینکهای ک میگریم حتما باید از سایت ون بک لینک باشد :))
- قبل از خرید بک لینک حتما پیج اتوریتی و دامین اتوریتی سایت مورد نظر رو چک کنیم ک صفر نباشد
- الکسای سایت زیاد مهم نیست ولی الکساشو چک کنیم ک ک ببینیم از کجا بازدید میگره سایت مورد نظر.
- و غیره ک در بقیه مطلبهای سایت ون بک لینک ب توضیح ان میپردازیم.
در اینجا ما ب شما اموزش میدیم ک چطور بک لینک مورد نظر خود را انتخاب کنید
بقیه در ادامه مطلب
۱- سوالاتی در رابطه با ارتباط موضوعی
گفته میشود که ارتباط موضوعی بین صفحات و بین سایتها میتواند برروی کیفیت آن بک لینک تاثیر بهسزایی بگذارد. پس بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشیم:
- آیا این سایت به سایت شما مرتبط است؟
- آیا این صفحهای که از آن لینک گرفتهاید، با صفحهای که لینک شده مرتبط است؟
- آیا لینکی که گرفتهاید، مربوط به متن درون آن صفحه است؟
۲- سوالاتی در رابطه با ارزش انسانی لینکها
- آیا این لینک رفرنس یا پیشنهاد است؟
- آیا این لینک ارزشی را به متن حاضر اضافه میکند؟
- اگر شخصی برروی آن لینک کلیک کرد، ارزشی به وی اضافه میشود؟
- آیا این لینک، باعث بهبود تجربه کاربر از کار با آن سایت میشود؟
۳- سوالاتی در رابطه با کیفیت سایت
- آیا محتوای حاضر در صفحهای که میخواهید از آن لینک بگیرید، سالم و بی مشکل است؟
- آیا انسانها پستهای آن سایت را نوشتهاند یا خودکار تولید شده است؟
- آیا سایت در شبکههای اجتماعی پروفایل دارد؟
- آیا سایت به دیگر سایتهای مفید هم لینک داده است؟
- آیا اطلاعات تماس درون سایت وجود دارد؟
۴- سوالاتی در رابطه با ارزش لینک از نظر بازاریابی
- این لینک میتواند باعث جذب یک مشتری یا یک همکار شود؟
- آیا این لینک میتواند کاربران جدیدی را به سایت ما جذب کند؟
- آیا این لینک میتواند باعث بیشتر دیده شدن توسط دیگر رسانهها باشد؟
- آیا این لینک اعتبار مثبتی از نظر برندسازی منتقل میکند؟
۵- سوالاتی در رابطه با ارزش سئوی بک لینکها
- آیا صفحه قابل دسترس برای گوگل است؟
- آیا صفحه توسط Metaها noindex یا nofollow شده است؟ (اگر محدود شده بود یعنی تاثیر مثبتی برروی سئوی شما نمیگذارد)
- آیا این صفحه توسط فایل Robots.txt بلاک شده است؟
- آیا این صفحه ایندکس شده؟
- آیا برای لینک مشخصه Nofollow تنظیم شده است؟
- اگر لینک یک تصویر است، آیا برای آن Alt مشخص شده است؟
- آیا کلمه کلیدی در متن لنگر یا Anchor text آن لینک وجود دارد؟
- آیا به صورت مستقیم به سایت شما لینک شده است یا توسط لینکهای کوتاه که ریدایرکت میشوند؟
- آیا متن به کار رفته در لینک، طبیعی و نرمال است؟
- آیا لینک در محتوای صفحه قرار دارد؟
- آیا تیتر صفحه با موضوع صفحه شما ارتباط دارد؟
- آیا صفحه حداقل ۵۰۰ کلمه محتوا دارد؟
- آیا لینک در تمامی صفحات آن سایت قرار گرفته است؟ (نباید اینگونه باشد)
- آیا تعداد زیادی لینک دیگر در آن صفحه وجود دارد؟ (که خوب نیست)