اموزش گرفتن بک لینک رایگان از سایت های قوی ایرانی | اموزش گرفتن بک لینک رایگان

اموزش گرفتن بک لینک رایگان از سایت های قوی ایرانی | اموزش گرفتن بک لینک رایگان

خرید بک لینک رایگان

سوالی که پیش می آید این است که چگونه بک لینک طبیعی ایجاد نماییم؟
در این سری از مجموعه مقالات آموزشی همیار وردپرس به مبحث بک لینک رایگان و مفید و راه های دریافت آن میپردازیم. در این مقاله شما خواهید آموخت که چگونه میتوان از سایت های مطرح فارسی زبان بک لینک رایگان و دائمی دریافت کرد.

بقیه در ادامه مطلب

آپارات

آپارات-بک لینک رایگان

یکی از آسانترین راه ها برای دریافت بک لینک های قوی و دائمی استفاده از سایت آپارات باشد. سایت آپارات یکی از موفق ترین وب سایت های فعال در زمینه اشتراک گذاری فیلم می باشد و از همین رو است که برای گرفتن بک لینک رایگان نیز مناسب و مفید می باشد. برای دریافت بک لینک دائمی از آپارات ابتدا شما باید فیلمی مناسب در پنل کاربری خود بارگذاری نمایید. پس از آپلود ویدیو بر روی سایت، شما میتوانید متن توضیحاتی پیرامون فیلم نوشته تا کاربران بتوانند قبل از دانلود فیلم درمورد محتوایی که قرار است آنرا ملاحظه کنند داشته باشند. اینجاست که شما میتوانید لینک وب سایت خود را در بین نوشته خود بیاورید و برای وب سایت خود یه بک لینک دائمی و مفید به ثبت برسانید.

کلوب

کلوب-بک لینک رایگان

کلوب نیز از جمله سایت هایی است که در مدت زمان کمی توانست جایگاه ویژه ای را در میان کاربران اینترنت به ویژه کاربران نسل جوان باز کند. وب سایت کلوب و آپارات هر دو توسط شرکت صبا ایده ساخته و مدیریت میشوند. کلوب را میتوان یکی از موفق ترین شبکه های اجتماعی فارسی زبان نامید که با تلاش و تجربه یک تیم مدیریتی موفق شد در مدت زمان نسبتا کمی جایگاه ویژه ای را در زندگی روزانه مردم به خود اختصاص دهد. برای قرار دادن لینک وب سایت خود در کلوب کافی است پس از ثبت نام در آن اقدام به ارسال مقالات و محتواهای خاص و کاربر پسند نمایید و سپس در متن قید شده آدرس و لینک وب سایت خود را نیز قرار دهید.

فیسنما

فیس نما

شاید همیشه دوست داشتید بدون محدودیت به فیسبوک دسترسی داشته باشید. بهتر است نگران هیچ چیز نباشید زیرا فیس نما با ظاهر و کارایی کاملا شبیه به فیسبوک منتظر شماست تا در آن عضو شده و اقدام به دریافت بک لینک رایگان برای وب سایت های خود کنید. برای قرار دادن بک لینک خود بر روی وب سایت فیسنما تنها کافی است پس از عضویت مانند فیسبوک اقدام به اشتراک گذاری وقایع روزانه زندگی خود کنید و در انتهای آن نام و آدرس سایت خود را قید نمایید.

بلاگ

اموزش گرفتن بک لینک رایگان از سایت های قوی ایرانیبک لینک رایگانطریقه لینک سازی در سایتهای قوی

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *