طریقه ساخت بک لینک رایگان


آموزش ساخت بک لینک رایگان

ساخت بک لینک رایگان کار سختی نیست اما همانطور که حتماً می‌دانید لینک بیلدینگ یک موضوع بسیار مهم است و حتما باید به درستی رو ساخت لینک بیلدینگ کار شود

آموزش ساخت بک لینک رایگان

آموزش ساخت بک لینک رایگان

امروز درباره قوانین لینک سازی صحبت می کنیم. همه میندانیم که لینک ها یکی از 3 فاکتور رنک دهی برتر در گوگل هستند و می توانند مزیت های زیادی برای وب سایت شما داشته باشند. اما موارد گیج کننده ای درباره اینکه چه مواردی برای ساخت بک لینک مفید هستند و چه مواردی ضررهست. امیدوارم این مطلب به شما کمک کند جواب سوالات خود را بیابید.

آموزش ساخت بک لینک رایگان با سوشیال مارکتینگ

سوشیال مارکتینگ یکی از بهترین روشهای دریافت بک لینک رایگان است پس حتما سعی کنید از آن استفاده کنید.

این روزها خیلی از متخصصان حوزه سئو و بازاریابی ، شبکه‌های اجتماعی را جایگزینی قدرتمند برای موتورهای جستجو می‌دانند ! البته این موضوع به طور مطلق صحیح نیست اما نمی‌توان اهمیت شبکه‌های اجتماعی را نیز نادیده گرفت. شبکه‌های اجتماعی معتبر نزد موتورهای جستجو بخصوص گوگل نیز اهمیت ویژه‌ای دارند و اگر بتوانید فعالیت لینک بیلدینگ خود را بیشتر در آنها متمرکز کنید مسلماً بازدهی فوق‌العاده‌ای خواهید داشت.

نمونه ای از شبکه‌های اجتماعی معتبر میتوانیم به فیس بوک ، گوگل پلاس ، لینکدین ، توییتر ، کلوب اشاره کرد.

شما پس از عضویت در هرکدام از این شبکه‌ها علاوه بر به اشتراک گذاری لینک مقالات خود میتوانید با ساخت صفحه اختصاصی برای سایت خود ، یک لینک مستقیم به صفحه اصلی سایت‌ تان ارجاع دهید.

آموزش ساخت بک لینک رایگان با تولید محتوا

مسئله تولید محتوا آنقدر مهم است که Illyes  درباره بهترین روش های سئو سایت که وب مسترها باید بدانند چنین گفت:به طور کلی، بهترین روش سئو، تولید محتوای باکیفیتی است که در اینترنت پخش شود.

تولید محتوای با کیفیت یکی از روش های مفید در افزایش بازدید سایت و دریافت بک لینک طبیعی رایگان است؛ با انتشار مقالات با کیفیت بالا احتمال اینکه مقالات شما در دیگر وبسایت ها و وبلاگ های مرتبط بازنشر شده و یا به آن اشاره شود بیشتر میشود.

اگر روند انتشار مقالات با کیفیت‌ تان ادامه داشته باشد مطمئناً از طرف سایت‌های معتبر مرتبط با حوزه شما نیز به همین روش بک لینک‌های بسیار با کیفیتی دریافت خواهید کرد.جهت کسب نتیجه بهتر میتوانید با خرید رپورتاژ آگهی از سایتهای ون بک لینک زودتر به نتیجه ای دلخواه خود برسید

فعالیت در انجمن های گفتگو و گرفتن بک لینک مجانی

انجمن‌های بسیار بزرگ زیادی هستند که برای فعالیت خوب و درست شما اهمیت قائلند در این انجمن‌ها شما میتوانید مقالات اختصاصی خودتان را ارسال کنید و در انتها یک لینک منبع به سایت خودتان بدهید. البته در بعضی از انجمن‌ها امکان درج لینک در متن تاپیک نیز وجود دارد اما باید دقت کنید که چگونه و به چه کلماتی لینک می‌دهید و آنقدر تاپیک را لینک گذاری نکنید که به عنوان تبلیغات تاپیک شما را حذف کنند.

سعی کنید این فعالیت را در انجمن‌هایی انجام دهید که پربازدید و فعال باشند ؛ تاپیک شما اگر مورد بحث دیگر کاربران قرار گیرد و داغ شود تاثیر بسیار بالاتری برای شما خواهد داشت . در ضمن در صورت امکان سعی کنید عنوان تاپیک و عنوان مقاله اصلی در سایت شما یکسان نباشد.

 

بلاگعمومی

آموزش ساخت بک لینک رایگان با تولید محتواآموزش ساخت بک لینک رایگان با سوشیال مارکتینگدریافت بک لینک رایگان با تولید محتوادریافت بک لینک طبیعی رایگانروشهای دریافت بک لینک رایگانسوشیال مارکتینگ

1 دیدگاه

  • گروه شرکت های پیامک لند مفتخر است با ارسال پیامک های شما نقشی در جهت رشد و بالندگی کسب و کارتان داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *