رپورتاژ چیست؟

خرید رپورتاژ آگهی
حال در این بحث از موضوع می خواهیم با ریپورتاژ آشنا بشویم پس با ما همراه باشید.
خرید رپورتاژ آگهی چیست ؟ از تلفیق دو واژه سرمقاله و آگهی تبلیغاتی بوجود آمده است. همانطور که از اسم آن پیداست، رپورتاژ به معنای ارائه یگ گزارش است. شما در حوزه تبلیغات و بازاریابی محتوا ، برای رونق گرفتن تجارت یا خدمات خود میتوانید از رپورتاژ استفاده کنید.
برای دیدن بقیه مطلب ، به ادامه مطلب مراجعه کنید
خرید رپورتاژ آگهی چیست؟
خرید رپورتاژ آگهی چیست ؟ حوزه تبلیغات اینترنتی و سئو سایت رپورتاژ آگهی به عنوان یک گزارش یا مصاحبه برای معرفی برندها یا اشخاص در سایت های خبری مطرح شده است و بصورت یک خبر و با مقاله تبلیغاتی منتشر میشود. رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روشهای تبلیغات اینترنتی و برندسازی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده میکنند. رپرتاژ آگهی در واقع به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد میکنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه میکنند. رپورتاژ آگهی درواقع یک خبر تبلیغاتی است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاریها و سایتهای خبری پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب چند پاراگراف متن و عکس و هایپرلنیک می باشد.
مزایای بهره گیری از رپورتاژ آگهی
-
لینک سازی:
شما از طرف وبسایتهای معتبر به سمت سایت خود بک لینک میسازید.
۲. اعتبار (authority):
اعتماد کاربران به نام و برند شما افزایش یافته و به عنوان یک متخصص شناخته خواهید شد.
3. دیده شدن:
ترافیک هدفمند ارجاعی یا ریفرال (referral) به سمت سایت شما روانه میشود.
* همانطور که گفتیم مفهوم رپورتاژ ساده است: شما یک مقاله مینویسید، مبلغی را میپردازید و آن را در یک سایت پربازدید قرار میدهید و در عوض یک لینک به سمت وبسایت خود دریافت میکنید. رپورتاژ به عنوان یک گزارش یک تبلیغ دائمی به شمار می آید، مخاطبان زیادی را جذب می کند و در بهبود سئو نیز تاثیرگذار است.
نکات مهم در تهیه متن رپورتاژ آگهی
اولین نکته بسیار مهم این است که از هرگونه کپی مطالبی که سایت های مختلف وجود دارد خودداری کنیم و برای تولید محتوا برنامه ریزی کنیم. در تولید محتوای رپورتاژ باید توجه داشته باشیم که رپورتاژ یک کاتالوگ تبلیغاتی و یا بخش درباره ما نیست و کاربران سایت های خبری درواقع علاقه ای به خواندن کاتالوگ های تبلیغاتی در قالب خبر ندارند ، بنابراین در زمان نگارش متن رپورتاژ توجه داشته باشید که هرچه مطلب شباهت بیشتری به یک خبر یا مقاله داشته باشد تاثیرگذاری بالاتری خواهد داشت و در واقع این تضمین میکند کاربران تا آخر مطلب را مطالعه کنند.
رپورتاژ آگهی با رعایت نکات زیر بسیار کارآمد است:
-
لینک باید به محتوا ارزش اضافه کند:
لینکهای موجود در محتوا باید تا سر حد امکان به متن پیرامون آن مرتبط باشد. از طرف دیگر باید از کلمه لینک شده استفاده کنید تا هم برای موتور جستجو و هم برای کاربر طبیعی و قابل قبول به نظر برسد.
-
متحوایی که به سمت آن لینک میزنید باید با کیفیت باشد:
محتوایی که به سمت آن لینک میزنید باید بسیار با کیفیت باشد تا پاسخگوی نیاز کاربر بوده و کاربر نیز آن را ارزشمند تلقی کند. لینک کردن به یک محتوا بیکیفیت با هدف تغییر رتبه بندی گوگل نتایج خوبی در پی نخواهد داشت. این کار نه تنها رتبه صفحه مورد نظر را تنزل میدهد، بلکه در واقع به شهرت وبلاگ ارائه دهنده رپورتاژ را نیز لطمه میزند.
-
لینک زدن در پاراگراف بیوگرافی را فراموش نکنید:
- لینک موجود در پاراگراف بیوگرافی ترافیک بسیار زیادی به سمت سایت شما روانه نمیکند. اما از آن جایی که لینک فالو شده است، تاثیر مثبتی بر رتبه بندی سایت شما دارد.
توصیه میکنیم تیتر تا جای ممکن خبری باشد تا جذابیت بیشتری ایجاد کند و دو پاراگراف اول را بصورت مقدمه ای بر آشنایی با صنعت خود بنویسید و سپس در مورد پروموشن تبلیغاتی خود بصورت خبر و مقاله توضیح دهید.
مهمترین ویژگی ها و تمایز محصولات و خدمات خود را توضیح دهید و کاری کنید که مخاطب نسبت به فعالیت های شما کنجکاو شود و برای ورود به سایت شما تحریک شود.
از کلمات کلیدی مورد نظر سئو در متن خبر بصورت استاندارد استفاده کنید و مهمترین کلمات را به وب سایت خود لینک دهید . یک واژه را به صفحه اول و دو کیورد مهم را به صفحات داخلی مرتبط لینک دهید. از یک یا دو تصویر در رپورتاژ آگهی استفاده کنید و لوگوی برندتان را به بهترین نحو در تصاویر درج کنید.