تاثیر هاست بر رتبه بندی سئو

تاثیر هاست بر رتبه بندی سئو

تاثیر هاست بر رتبه بندی سئو

آیا هاست شما تاثیری در رتبه بندی سئو دارد؟ پاسخ صحیح بله است.
واقعیت این است که ارائه دهنده خدمات میزبانی شما می تواند رتبه بندی موتور جستجوی شما را بهبود بخشد.
ما می دانیم که کلمات کلیدی ، بک لینک و بهینه سازی محتوا برای هر استراتژی خوب سئو ضروری است. اما اگر این روش ها را در نظر گرفته اید اما هنوز نتیجه مثبتی نمی گیرید ، وقت آن است که انتخاب هاست را در نظر بگیرید.
در اینجا نحوه تهیه یکی برای استفاده با سئو خود آورده شده است.

آیا میزبانی وب بر سئو تأثیر می گذارد

آیا میزبانی وب بر سئو تأثیر می گذارد؟

 Uptime و downtime

موتورهای جستجو مانند گوگل هر آنچه را که کاربران بخواهند ارائه دهند.
اگر وب سایت شما همیشه خراب است ، موتورهای جستجو آن را به عنوان یک سایت غیر معتبر پرچم گذاری می کنند. و می تواند شرط بگذارد که وب سایت های غیر معتبر در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده نمی شوند.
از آنجا که دسترسی کاربران به سایت شما را دشوار می کند ، نرخ پرش شما نیز افزایش می یابد. این امر بر قدرت و اقتدار سایت شما تأثیر می گذارد و در بین موتورهای جستجو نتیجه بدی به شما می دهد.
به همین دلیل است که به روزرسانی و به روز بودن عامل اصلی در انتخاب هاست است.
اطمینان حاصل کنید که 99٪ تا 100٪ سایت شما به روز باشد تا سایت شما همیشه فعال باشد. هر چیزی کمتر از این ارزش بالقوه شما را کاهش می دهد.


 سرعت بارگذاری صفحه

هیچ کس حوصله سرعت وب سایت را ندارد ، حتی گوگل.
اگر سایت شما بیش از 3 ثانیه طول بکشد ، افراد در جستجو برای گزینه دیگری دریغ نخواهند کرد.
یک هاست مطمئن زمان بارگذاری سایت شما را کاهش می دهد. اما اگر متوجه شدید که سایت شما هنوز کند است ، ممکن است در نهایت به دنبال دلایل دیگر برای خراب شدن باشید.
علاوه بر بررسی هاست ، چندین روش برای بهبود سرعت بارگذاری صفحه سایت شما وجود دارد ، از جمله:

-بهینه سازی وب سایت خود از طریق caching
-فشرده سازی پرونده ها و تصاویر
-به حداقل رساندن محتوای داینامیک
می توانید زمان بارگذاری صفحه خود را با استفاده از ابزاری مانند Google Speed Tool ، Pingdom و GTMetrix اندازه گیری کنید.


 نوع هاستینگ

برخی شرایط وجود دارد که میزبانی اشتراکی برای سئو ایده آل نیست. در بالای آن لیست هرزنامه قرار دارد.
برنامه های میزبانی مشترک ارزان تر هستند. این گزینه آنها را به گزینه برتر اسپمر تبدیل می کند و شما را در معرض خطر هرزنامه قرار می دهد.
گذشته از مضرات سئو ، میزبانی مشترک گاهی اوقات یک خطر امنیتی است. وقتی هکرها به یک وب سایت مراجعه می کنند ، سایت های دیگر تحت سرور مشترک نیز آسیب پذیر هستند.
با دریافت آدرس IP اختصاصی از انجام این کار خودداری کنید. Dedicated IP یک URL اختصاصی برای حساب میزبانی شما است.
این امر امنیت بیشتری را برای وب سایت شما فراهم می کند. همچنین به شما این امکان را می دهد که با افزایش بازدید ، سرعت وب سایت خود را افزایش دهید.
البته ، گزینه دیگر این است که به روزرسانی برنامه های میزبانی خود را در نظر بگیرید. دو نوع قابل اعتماد میزبانی که باید در نظر بگیرید VPS و میزبان سرور اختصاصی هستند.

– VPS

سرور اختصاصی مجازی یک روش مقرون به صرفه برای مدیریت سرور خصوصی خود است. این قابلیت انعطاف پذیری و مقیاس پذیری بیشتری را در مقایسه با هاست اشتراکی فراهم می کند.

– dedicated server

یک هاست اختصاصی به شما سرور هاست کاملاً اختصاصی می دهد. این بدان معناست که شما آن را با کسی به اشتراک نمی گذارید و می توانید از ۱۰۰٪ منابع آن بهره مند شوید.
اگر یک سایت پر ترافیک را اداره می کنید، میزبانی مدیریت شده را در نظر بگیرید.

برخورداری از هاستینگ حرفه ای شما باعث می شود این فرصت را به دست آورید که بیشتر روی بهبود سئو و کیفیت خدمات خود تمرکز کنید.


 محل سرور

اگر وب سایت شما مخاطبان محلی دارد ، یک هاست بگیرید.
موتورهای جستجو موقعیت میزبان شما را ارزیابی می کنند. هرچه سرور شما به مخاطب نزدیکتر باشد ، احتمال دستیابی به صفحه نتایج موتور جستجو او بیشتر است.
به این دلیل که هر وب سایت دارای یک آدرس IP است که با موقعیت جغرافیایی آن مشخص شده است. اگر یک میزبان محلی دارید ، هدف قرار دادن مخاطبان محلی و رتبه بندی در جستجوهای محلی آسان تر است.
در پایان ، شما در حال بازدید از وب سایت مربوطه هستید.
جدا از مزایای سئو ، مکان سرور به زمان بارگیری صفحه شما نیز کمک می کند. هرچه کاربر به آن نزدیکتر باشد ، سریعتر می تواند داده ها را در مقایسه با وب سایت دارای مکان سرور از راه دور بارگیری کند.


سایت ایمن

بهترین هکرها می توانند بدون اطلاع شما به راحتی در سایت شما نفوذ کنند. آنها ممکن است پیوندهای مخرب یا بی ربطی به کدگذاری آن اضافه کنند. مورد بعدی که می دانید ، گوگل سایت شما را جریمه می کند و شما را به عقب سوق می دهد.
با انتخاب هاست که ویژگی های امنیت وب را در برابر بدافزار ، اسپم ، حملات DDoS و سایر تهدیدات سایبری ارائه می دهد ، از آن جلوگیری کنید.
همچنین برای اطمینان از امنیت وب سایت خود حتما از گواهینامه SSL (HTTPS) استفاده کنید.
علاوه بر رمزگذاری وب سایت ، SSL به شما رتبه بهتری در گوگل می دهد. این باعث اعتماد به نام تجاری شما می شود زیرا افراد می خواهند با یک وب سایت امن ارتباط برقرار کنند.


انتقال هاست بدون تأثیرگذاری بر سئو

انتقال هاست بدون تأثیرگذاری بر سئو

شما برای سئو خود تلاش زیادی می کنید ، اما هاست شما درست نیست و نمی تواند ادامه دهد.
بهترین راه حل این است که مستقیماً به منبع بروید و میزبان وب را تغییر دهید. نگران نباشید ، روش های مختلفی وجود دارد که می توانید تلاش برای جستجوگرها را از بین ببرد.

هنگام انتقال و تغییر هاست ، شما می خواهید بدون تأثیر تجربه کاربر ، یک انتقال موفقیت آمیز داشته باشید.
علاوه بر این ، شما می خواهید موتورهای جستجو سوئیچ ها و جابجایی ها را تشخیص دهند. این بدان معنی است که صفحات جدید شما باید همانند صفحات قبلی شما باشد.
برای انتقال آسان هاست این مراحل ساده را دنبال کنید:
1. ابتدا محتویات یک فهرست یا زیر دامنه را برای آزمایش روند انتقال منتقل کنید. سپس از طریق تغییر مسیر 301 ، صفحات را به سایت جدید هدایت کنید. این به گوگل می گوید که وب سایت شما برای همیشه منتقل می شود.
2 – بررسی کنید که آیا تغییر هاست صفحات در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده می شود یا خیر. سپس شروع به انتقال بقیه وب سایت کنید.

در برخی موارد ، ممکن است بخواهید وب سایت خود را دوباره طراحی کنید. بنابراین سایت خود را به یک دامنه جدید منتقل می کنید. مراحل انتقال را از طریق مراحل زیر انجام دهید:

۱- ابتدا سایت را قبل از طراحی مجدد آن منتقل کنید.
۲- تمام لینک های داخلی و خارجی را در سایت خود بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که لینک های داخلی به دامنه جدید اشاره می کنند. همچنین می توانید از یک link checker استفاده کنید تا مطمئن شوید سایت شما لینک های شکسته ندارد که برای سئو مفید نیست.
۳- حداقل ۱۸۰ روز در دامنه قدیمی خود باقی بمانید. بنابراین در غیر این صورت مواجه شدن با نقاط ضعف در انتقال خود، هیچ وقت نمی توانید آن را برطرف کنید.

بلاگ

آیا میزبانی وب بر سئو تأثیر می گذاردانتقال هاست بدون تأثیرگذاری بر سئوتاثیر هاست بر رتبه بندی سئوخرید سرورسرعت بارگذاری صفحهمزایای سئوموتورهای جستجونوع هاستینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *