کار با بهینه سازی سایت و سئو خارجی سایت


بهینه سازی سایت و کار با سئو خارجی

امروزه می خواهیم کار با بهینه سازی سایت و سئو خارجی سایت را باهم دیگر یاد بگیریم تا کار شما در سایت زنی بهتر و آسان تر شود . جهت بالا اومدن سایت در گوگل با خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی حتما باید استفاده کنید.

و لازم است که بدانیم سئو خارجی سایت شامل چه کارهاییی است با ما همراه شوید تا با کارها سئو سات بهتر اشنا شوید.

بقیه مطلب در ادامه مطلب

سئو داخل سایت بهینه سازی بیرونی سایت کاملا  خارج از سایت انجام می گردد،سئو خارجی در عمل شامل دریافت سیگنال های مثبت از سایت های دیگر به سایت خود می باشد.

سئو خارجی مانند شمشیر دولبه است یعنی همان قدر که می تواند برای یک سایت مفید باشد می تواند مضر نیز باشد و باعث شود یک سایت جایگاه خود را از دست داده و با افت رتبه مواجه شود.

سئو خارجی:

سئو خارجی به یک سری اعمال و روش هایی که به خارج از سایت اختصاص دارد، گفته می شود و در میان انواع سئو سایت ها یا بهینه سازی سایت ها از اهمیت شگرفی برخوردار است. سئو خارجی به مانند سایر روش های سئو یک روش میانبر برای دست یابی به رتبه خوب در موتورهای جستجوگر می باشد.باید توجه داشته باشید که روش ها و تکنیک های سئو خارجی باید در نظر گوگل و سایر موتورهای جستجوگر کاملا طبیعی به نظر برسد تا سایت شما بتواند به امتیاز و رتبه بالایی دست پیدا کند و به صفحه اول گوگل راه پیدا کند.

سئو خارجی باید توسط افرادی که آموزش طراحی سایت حرفه ای دیده اند انجام پذیرد زیراموتوهای جستجوگر بسیار حساس بوده و طبیعی و غیر طبیعی بودن لینک ها را به آسانی تشخیص می دهند. در صورت رعایت نشدن روش های سئو خارجی سایت شما در معرض خطر جبران نشده ای قرار می گیرد به طوری که دیگر سئو کردن آن امکان پذیر نمی باشد و یا به سختی بهینه سازی می شود.

سئو خارجی سایت شامل چه کار های است؟

لینک بیلدینگ (Link Building)

لینک بیلدینگ یا لینک سازی به مجموعه فرآیند های گفته می شود که شما انجام می دهید تا بک لینک های معتبر از دیگر سایت ها دریافت کنید. لینک بیلدینگ پرکاربردترین و تاثیر گذارترین عامل رتبه بندی در بهینه سازی خارجی یا سئو خارجی به شمار می‌رود. لینک سازی معمولا با فوکوس روی عبارات یا کیورد های خاصی انجام می گیرد.

یکی از روش های دریافت بک لینک تولید محتوای اختصاصی و ناب می باشد.برای مثال وقتی شما مقاله در زمینه روش های کاهش وزن منتشر می کنید،تعدادی از کاربران سایت شما این مقاله را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک می گذارند یا از طریق سایت و یا وبلاگ خود به مقاله شما لینک منبع می دهند.درواقع با این کار به گوگل گوشزد می کنیم که این صفحه دارای اطلاعات معتبر و مفیدی است.

از روش های دیگر دریافت بک لینک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید بک لینک
  • رپورتاژ خبری
  • وبلاگ نویسی
  • کامنت گذاری در سایت‌ها
  • ارسال پست در انجمن‌ها
  • ثبت سایت در دایرکتوری‌
  • شرکت در سایت‌های پرسش و پاسخ

سوشیال مدیا

شبکه های اجتماعی می توانند به عنوان مکملی در کنار روش های دیگر بهینه سازی خارج سایت (سئو خارجی) به کار برده و سیگنال های مثبت را روانه سایت ما کنند.با اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی می توانید ترافیک برای سایت خود جذب کنید.

دوستان عزیز نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی رو حتما یاد بگیرید.

ثبت در گوگل مپ

یکی از ارکان لوکال سئو ثبت موقعیت مکانی خود در گوگل است.این کار اثرات مثبتی بر روی سایت شما دارد همانطور که در الگوریتم گوگل کبوتر بیان کردیم احتمال جذب ترافیک از طریق نتایج جستجو توسط کسانی که در محدوده جغرافیایی شما سرچ می کنند بیشتر است.

 

 

 

بلاگ

اهمیت سئو خارجیبهینه ساز ی سایت هاعملکرد سئو خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *