چه چیزهایی در کیفیت بک لینک موثر هستند | ملاک بک لینک خوب چیست


چه چیزهایی در کیفیت بک لینک موثر هستند | ملاک بک لینک خوب چیست

چن مورد هستش ک نشان میدهد ک ایا این بک لینک خوب هست یا نه یکی از انها انکر تکست میباشد . دومی دامین اتوریتی و پیج اتوریتی بعدش اگر سایتتون دامنش ایرانی هست بهتر است بک لینک دامنه ایرانی بخرین و اخریش هم همیشه لینک فالو بخرین ک در ادامه کامل توضیح میدهیم هر قسمت رو

google-definition-of-backlink

بقیه در ادامه مطلب

انکر تکست همان متن یا عبارتی است که به یک صفحه دیگر لینک می‌شود. حالا چگونه تاثیر می‌گذارد؟ وقتی با عبارتی مرتبط با صفحه‌ای که می‌خواهید به آن لینک بدهید٬ انگار یک سیگنال به گوگل فرستاده‌اید که این انکرتکست با این صفحه مرتبط است و گوگل می‌تواند رتبه آن کلمه را با توجه به دیگر فاکتورها افزایش دهد.

دامین اتوریتی این فاکتور توسط شرکت Moz به وجود آمده است. سن دامنه٬ تعداد لینک‌های ورودی٬ کیفیت لینک‌ها٬ فعالیت سایت در شبکه‌های اجتماعی و .. در افزایش یا کاهش این فاکتور دخیل هستند. این امتیاز می‌تواند در مشخص کردن کیفیت یک لینک دخیل باشد.

پیج اتوریتی اعتبار صفحه همانند Domain athority توسط شرکت Moz ارائه می‌شود که در مورد لینک‌های ورودی٬ کیفیت آنها و اعتبار کلی همان صفحه مشخص می‌شود.

دریافت لینک از سایت‌های کشورتان اگر سایتی با زبان فارسی دارید٬ بهتر است لینک‌هایی که می‌گیرید از سایت‌هایی باشند که دارای دامنه .ir هستند. چون شانس شما را برای دریافت رتبه بالاتری در نتایج جست و جوی ایران افزایش می‌دهند. اما ممکن است باعث افزایش رتبه شما در نتایج جست‌وجوی بین‌المللی نشوند.

یکی از مواردی که خیلی‌ها در آن دچار اشتباه می‌شوند٬ بحث رابطه‌های بین لینک‌هاست. لینک‌ها مشخصه‌ای به نام Rel دارند که می‌توانیم با آن به موتورهای جست و جو بگوییم که از Link Juice و PR juice ما چیزی برای آن صفحه ببرند یا خیر. حال ممکن است که موتورهای جست و جو رتبه آن صفحه را به واسطه لینکی که شما به آن داده‌اید افزایش دهند٬ اما از پیج‌رنک شما چیزی برای آن صفحه نبرده باشند. در حالت عادی نیازی نیست که حتما در لینک “rel=”dofollow را ذکر کنیم. خود لینک‌ها به صورت پیش‌فرض Dofollow هستند. اما اگر بخواهیم آن‌ها را Nofollow کنیم٬ باید طبق تصویر زیر این کار را انجام دهیم:

بلاگ

بک لینکپیج اتوریتیپیج اتوریتی چیستچه چیزهایی در کیفیت بک لینک موثر هستنددامین اتوریتیدامین اتوریتی چیستفرق فالو با نوفالوملاک بک لینک خوب چیستملاکهای بک لینک با کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *