همه چیز در مورد بک لینک | مزیت های خرید بک لینک


بک لینک

سلام.دوستان عزیز امروز می خواهیم در مورد بک لینک مقاله ای را به شما عزیزان شرح دهیم بک لینک به عبارت دیگر لینک کردن یا پیوند کردن پس با ما .همراه باشید تا آموزش خرید بک لینک را هم یاد بگیرید.

بقیه مطلب در ادامه مطلب

پیوند(لینک):

در بسیاری از پایگاه های اینترنتی تا به حال مکرر این کلمات را شنیده اید، پیوند و لینک. این دو چه مفهومی دارند و با یکدیگر چه تفاوت هایی دارند و چه اهمیتی می توانند در شبکه جهانی اینترنت داشته باشند را، در این نوشته با هم بررسی می کنیم.

پیوند عبارت است از یک یا چند کلمه در صفحات اینترنتی که با کلیک کردن بروی آن به صفحه ای دیگر منتقل می شوید. امروزه کاربرد آن بسیار گسترده شده است و در وبلاگ نویسی هم معنایی جدید به خود گرفته است. چون پیوند ها مانند یک آدرس عمل می کنند که شما آنها را به هر کس که خواسته باشید می توانید معرفی کنید، تا خود بدانجا مراجعه کنند.

اصل ساخت پیوند با استفاده از کدهای HTML امکان پذیر است، یعنی با یک خط نوشتن کدی ساده می توان یک عبارت را به سادگی تمام به عنوان بک پیوند معرفی کرد، تا برای بازدید کننده وبلاگ یا سایت به صورت یک متن معمولاً آبی رنگ به نمایش درآید. که با کلیک کردن بروی آن به صفحه ای که شما برای آن تعیین کرده اید بروند.

بک لینک

بک لینک همان عبارت Back Link انگلیسی است و به معنای “پیوند برگشتی” است. به پیوندی گفته می‌شود که به یک سایت یا وبلاگ وارد می‌شود. پس در همین ابتدا حالا که فهمیدیم معادل کاملاً فارسی بک لینک چیست بهتر است از آن استفاده کنیم.

اگر خواسته باشم یک تعریف کاربردی از بک لینک ارائه کنم، باید بگویم؛ زمانی که دیگر وبلاگ نویس‌ها و همچنین دارندگان سایت، به وبلاگ یا سایتِ شما لینک بدهند، در واقع در حال دادن بک لینک یا همان پیوند برگشتی به شما هستند. معمولاً دیگران این کار را زمانی انجام می‌دهند که احساس می‌کنند نوشته‌های وبلاگ شما مفید است و یا به عنوان منبع از وبلاگ و یا نوشته‌های شما استفاده می‌کنند. خوب، پس تا اینجا باید فهمیده باشید که اگر خواسته باشید برای وبلاگ یا سایت خود بک لینک بگیرید، باید محتوای مفیدی را تولید کنید تا ارزش خوانده شدن را داشته باشند.

فواید بک لینک ها

موتور جستجو برای یک وبلاگ بازدید کننده می‌فرستد و همین باعث می‌شود که وبلاگ یا سایت بیشتر دیده شود. حالا فرض کنید این موتور جستجو باید شاخصی داشته باشد تا بتواند وبلاگ‌های مختلف را رتبه بندی کند یا نه! یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها برای این ربته بندی، پیوندهایی است که وارد یک وبلاگ می‌شوند. هر چه تعداد این پیوندها بیشتر باشد، نشان از مفید بودن و محبوب بودن آن وبلاگ است.

مزیت های خرید بک لینک

مزیت های خرید بک لینک به همین دلیل هم هست که خرید و فروش لینک و همچنین تلاش برای دریافت هر چه بیشتر بک لینک رقابت شدیدی دارند که در نهایت تمامی این کارها برای افزایش بازدید یک سایت است. اما موتور جستجو مخصوصاً گوگل متوجه دریافت پیوندهای غیر طبیعی، مثلاً با پرداخت هزینه، آن هم به صورت انبوه خواهد شد. در ضمن این کار ملزم هزینه‌های زیادی است که برای همه امکان‌پذیر نیست این هزینه را بپردازند.

پس مهم‌ترین فایده بک لینک این است که سبب افزایش بازدید وبلاگ شما خواهد شد.

بک لینک مزایای زیادی دارد. از جمله مزایای بک لینک انتقال اعتبار از دامنه لینک دهنده به دامنه دریافت کننده لینک است. با توجه به ازدیاد سایت هایی که اقدام به خرید لینک می کنند قوانین سخت گیرانه ای برای لینک ها ایجاد شده است. خرید لینک بصورت لینک اسپم از امتیاز سایت می کاهد و یا حتی سایت را از نتایج جستجو حذف می کند.

اما تهیه لینک بصورت محدود از سایت های معتبر و مرتبط بر اعتبار صفحه دریافت کننده لینک می افزاید. امروزه استراتژی کمپین های تولید لینک بصورت کلی تغییر کرده است. تنها لینکی که کاربر واقعی را به سمت سایت هدایت کند حائز اهمیت است و لینکها به صرف وجود داشتن ارزش چندانی برای سایت ایجاد نخواهند کرد. به نظر می رسد بجای آنکه تعداد لینک ایجاد شده به سایت امتیاز بدهد تعداد کاربر منتقل شده از هر لینک است که برای سایت اعتبار ایجاد می کند. البته این موضوع تائید نشده است.

اما با توجه به تاثیر همزمان افزایش ترافیک بر بهبود رتبه میتوان نتیجه گرفت عامل ترافیک منتقل شده از لینکها عامل مهمی در تعیین رتبه بالای سایت ها است.برای تولید بک لینک توسط سایت های مرتبط میتوان کسب و کارهایی را یافت که در ضمن ارتباط با کسب و کار سایت مقصد رقیب آن هم محسوب نمیشود.

نکته بسیار مهم!!

موقع لینک سازی بهتر است دقت نمایید که لینک ها در یک تب یا پنجره جدا برای مخاطبان نمایان شوند این برای شما و سایتتان بهتر است چرا که مخاطبان به این صورت صفحه شما را ترک نمی کنند و به این صورت هم سایت موردنظر در مشاهده نموده و هم از سایت شما خارج نمی گردند. حالا که با بک لینک و اهمیت آن آشنا شدید شاید این سؤال پیش بیاید که چرا باید برای این کار وقت بگذاریم؟ و اینکه فواید بک لینک چیست؟

بلاگ

بک لینک چیستفواید بک لینکمزایای بک لینک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *