نکته های قبل از خرید بک لینک | ون بک لینک | بهترین بک لینک ارزان


نکته های قبل از خرید بک لینک, ون بک لینک

اما قبل از هرچیزی، خرید بک لینک چیست؟

بک‌ ینک همان لینکی است که یک سایت، از یک سایت دیگر دریافت می‌کند. بک لینک‌ها تاثیر به سزایی در بالا رفتن رتبه سایت شما در موتورهای جستجو داشته و از همین جهت است که در فرآیند سئو، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. موتورهای جستجو از فاکتورهای مختلفی برای نشان دادن یک سایت در نتیجه‌های جستجو استفاده می‌کنند. کسی دقیقا نمی‌داند که بک لینک‌ها در این زمینه چقدر تاثیر گذار هستند اما در طول زمان ثابت شده که بک لینک‌ها اهمیت بسیار زیادی دارند.

بهترین بک لینک

بقیه در ادامه مطلب

یک نکته مهم این است که بک لینک‌ها حتما باید طبیعی بوده و کیفیت بالایی داشته باشند. درواقع کیفیت بک لینک‌ها از تعداد آن‌ها اهمیت بیشتری دارد و در بالابردن رتبه سئو سایت شما تاثیرگذارتر هستند.

بهترین بک لینک چگونه هست؟

برای مثال وب سایت x، سایت یک رستوران است و از طرف سایت y که در مورد غذا محتوا تولید می‌کند، بک لینک می‌گیرد. این پروسه، یک بک لینک طبیعی و ارزشمند برای سایت x ایجاد می‌کند و در بالا رفتن رتبه این سایت در نتایج جستجو تاثیرگذار است.

مثلا فرض کنید یک بلاگر درباره رویدادهای ورزشی یک مقاله می‌نویسد. در همین حین یک بلاگر دیگر یک مقاله دیگر در همین زمینه می‌نویسد اما به طور کلی با نظر بلاگر اول مخالف است. ولی در هر صورت به مطلب بلاگ اول بک‌لینک می‌دهد. حال اگر مطلب بلاگر دوم بیشتر مورد توجه قرار گیرد و در سایت‌های بیشتری بک‌لینک دریافت کند، در عین حال روی بلاگر اول هم تاثیر گذار است. زیرا ارزش بک‌لینکی که وبلاگ اول دریافت کرده بالاتر می‌رود و به شکل تصاعدی، سئوی هردو وبلاگ بهتر از گذشته می‌شود.

بلاگ

بهترین بک لینکبهترین بک لینک چگونه هستنکته های قبل از خرید بک لینکون بک لینک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *