نکات مهم برای راه اندازی سایتی برای کسب و کار


نکات مهم برای راه اندازی سایتی برای کسب و کار

امروزه برای اینکه دیگر کسب و کار اینترنتی بیشتر شده است از این رو همه به دنبال سایت و هاست معتبر با کیفیت بالا را می گردنند نکات مهم برای راه اندازی سایت برای کسب و کار .این هم نیز درست است چون باید دامنهو هاست معتبر و فوق العاده ای داشت تا بتوان به مقصد رسید.همراه ما باشید شرکت خرید بک لینک گرد آورنده این پست میباشد.

بقیه متن در ادامه مطلب

اگر برای ایجاد یک کسب و کار اینترنتی و طراحی سایت برای آن می باشد توصیه می کنیم به این پنج نکته کلیدی برای ایجاد و راه اندازی یک سایت دقت داشته باشید. مواردی که شاید ابتدایی به نظر بیاید ولی در اساس اصلی ترین موارد برای ایجاد یک کسب و کار اینترنتی موفق برای سایتی است که میخواهید آن را طراحی کنید.

1- نقش محتوای مناسب در بازاریابی اینترنتی

تولید یک محتوای با کیفیت اول قدم برای داشتن یک سایت موفق است. بر اساس آمار به طور میانگین کاربران فقط 8 ثانیه برای دیدن سایت وقت صرف می کنند. علت اصلی اینکه کاربران وقت بیشتری را برای مشاهده سایت صرف نمیکنند هم همان محتوای بی کیفیت سایت می باشد.

کاربران وقت خود را برای دیدن سایتی که محتوای بی شمار و گیج کننده دارد را صرف نمی کندپس اگر میخواهید کاربران بیشتری را جذب کنید کاری کنید که سایت شما با دیگر سایت ها متفاوت و محتوای مناسب و با میفیتی داشته باشد. اگر از محتوای بازاریابی به درستی بهره ببرید نه تنها کاربران زمان بیشتری را در سایت شما می مانند بلکه در ارتقای سایت شما در بین موتورهای جستجو منجر می شود.

حفظ سادگی متن در ساخت سایت

از مهم ترین اصل هایی که برای تولید محتوای یک سایت باید در نظر بگیرید، حفظ سادگی متن می باشد. یک سایت شامل قسمت‌های مختلفی مانند صفحه اصلی، مقالات و نوشته ها، تماس با ما و قسمت  های دیگر و متفرقه است. دقت داشته باشید که تنها برای قسمت های که دارای اهمیت زیادی است مانند صفحه اصلی سایت باید متن های طولانی نوشته شود و اصول اصلی بازاریابی محتوا را رعایت نمایید و در بقیه قسمت ها مثل درباره ما، فقط به اطلاعات کوتاه و مختصر بپردازید.

در صفحات سایت خود از متن های طولانی استفاده نکنید به دلیل اینکه امکان دارد مخاطبان ان را نخوانند. محتوا مناسب و با کیفیت مهم ترین نقش را در طراحی یک سایت موفق دارد.

 

سبک و لحن سایت

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد، سبک و لحن سایت می باشد. به عبارتی نوع ادبیاتی که برای نوشتن و تولید محتوا در سایت استفاده می نمایید  باید مطابق با مخاطبان و کاربران سایت، لحن رسمی یا خودمانی داشته باشد. به عنوان مثال صفحات سرگرمی در شبکه‌های اجتماعی از لحن رسمی هیچ وقت استفاده نمی کنند چون کاربر و مخاطب بیشتر آن‌ها اغلب از رده سنی جوان و نوجوان می باشند و با ادبیات کتابی کمتر ارتباط برقرار می‌کنند. البته برعکس این موضوع هم وجود دارد و یک خبرگزاری هیچ وقت نمیتواند از ادبیات غیر رسمی برای منتشر کردن خبرها استفاده کند.

2- طراحی لوگو

لوگو سایت  به طور قطع هویت اصلی برند شما می باشد. دقت داشته باشید که لوگو، تنها قسمت ثابت و بسیار مهم در کسب و کار شما می باشد که در کارت ویزیت، فروشگاه و مهم ترین آن طراحی سایت به طور یکسان و دقیق به یک شکل تکرار می‌شود. این دلیل به فقط کافی نمی باشد که به اهمیت طراحی لوگو پی برد. طراحی یک لوگوی مناسب کسب و کار شما کار ساده‌ای نمی باشد ولی دلیلی هم وجود نخواهد داشت که اولین طرحی که برای لوگو به ذهن‌تان می‌رسد را برای لوگو سایت انتخاب نمایید. وقت بیشتری برای طراحی لوگو صرف کنید و از طراح‌های حرفه ای کمک بخواهید. حتما نتیجه مناسبی می‌گیرید.

3- انتخاب دامنه

نام دامنه تنها آدسی می باشد که کاربران به وسیله آن به سایت شما دسترسی پیدا می کنندسعی کنید یک نام دامنه ساده انتخاب نمایید که بیشتر در ذهن کاربر می ماند. دامنه اگر طولانی باشد، فراموش نکردن آن بسیار سخت می باشد. پس لازم می باشد قبل از طراحی سایت، به انتخاب یک نام دامنه مناسب فکر کنید. شرکت ون بک لینک با استفاده از دامنه های متفاوت بهترین مکان برای خرید رپورتاژ آگهی میباشد.

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی

چه پسوندی برای سایتمان انتخاب نماییم؟

شاید نوع پسوند تاثیری در بهینه سازی سایت و همینطور امتیازی را که سایت از موتور‌های جستجوکسب میکندندارد اما بهترمی باشد که برای کسب و کار‌های تجاری از پسوند .com استفاده شود. این پسوند مخفف عبارت Commercial می باشد که به معنای تجاری/بازرگانی که پر استفاده ترین پسوندی است که در محیط وب با آن روبرو می شویم.

چی کاری می توانم انجام بدهم اگر دامنه مورد نظرم با همین پسوند، قبلا ایجاد شده است؟

میتوانید همان دامنه را با پسونندی متفاوت و دیگر انتخاب کنید ولی دقت داشته باشید اگر دامنه شما تکرای باشد، باخورد مناسبی برای مشتری نخواهد داشت به همین منظور کمی بیشتر فکر کنید و دامنه‌ای انتخاب نمایید که در عین جذابیت و سادگی، برای مخاطب هم تازگی داشته باشد.

4- تاثیر تصویر مناسب در جذب کاربرو مخاطبین

تمکان دارد فکر کنید انتخاب عکس مناسب، تاثیر چندانی در طراحی سایت نخواهد داشت ولی اگر واقعاً اینگونه فکر می‌کنید کاملا اشتباه است چون استفاده از تصویر مناسب، تاثیر شگفت انگیزی در جذب مخاطب دارد. خیلی از افراد مطالب طولانی را نمیخوانند حتی اگر محتوای مناسب و جذابی باشد. اما تصاویر مناسب نه تنها مخاطب را جذب می‌کند بلکه می‌تواند فردی که از طریق لینک‌های خارجی وارد وب‌سایت شده را به یکی از مشتریان سایت هم تبدیل کند.

5- سایت شما همیشه نیاز بازنگری و توسعه دارد

طراحی یک سایت بیار سخت است و امکان دارد زمان زیادی را صرف آن کنید. قبل از شروع به کار به دیگر سایت ها هم سر بزنید. نمونه‌های خوب را مشاهده و از انها الگو بگیرید .

از افراد متخصص مشورت بگیریدو تلاش کنید سایت شما با دیگر سایتها متمایز باشد. انتخاب تصویر خوب، محتوا مناسب و جذاب و تجربه کاربری تاثیر فوق العاده‌ای در جذب مخاطب دارد. طراحی سایت را به گونه ای انجام دهید که جستجو در صفحات مختلف به راحتی انجام گیرد و کاربری که به دنبال یک نوشته خاص در سایت شما می باشد، به سادگی آن را بیابد. سایت های رقیب را همیشه رصد کنید و آن ها را زیر نظر داشته باشید.

 

 

عمومی

باز کردن سایت کسب و کارچگونه سایت عالی برای کسب و کار طراحی کنیمنکات مهم برای راه اندازی سایتی برای کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *