نکاتی مهم در باره ی سئو داخلی


نکاتی مهم در باره ی سئو داخلی

نکاتی مهم در باره ی سئو داخلی

نکاتی مهم در باره ی سئو داخلی

نکاتی مهم در باره ی سئو داخلی یاد بگیرید خیلی به دردتان می خورد چون این نکات خیلی کمک می کند که هم سئو زن خوبی باشید هم سایتتان در اول گوگل قرار می گیرد،با سئو که در پست قبلی اشنا شدید حالا با نکات سئو اشناشویم با ما همراه باشید. خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی را از سایت ون بک لینک فراموش نکنید.

بقیه مطلب در ادامه مطلب

کلمات کلیدی داخل سایت

کلمات کلیدی علاوه بر اینکه می تواند در بهبود سئوی سایت تاثیر بسزایی داشته باشد، موارد و نکات بسیار زیادی در مورد کاربران و موضوع وب سایت شان را آشکار می سازد. با وجود تکنیک های متنوع سئو، تشخیص اینکه به چه نوع تکنیکی باید پایبند بود و از چه روشی می توان چشم پوشی کرد تقریبا غیر ممکن است. در این مقاله قصد داریم 10 مورد از مهم ترین نکات و ترفندهای سئو را بیان کنیم.

همچنین نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی را اینجا بخوانید.

هر چیزی که باعث کند شدن سایت می شود را حذف کنید

در گذشته بیشتر افراد مجبور بودند با سایت هایی که بارگذاری بسیار آهسته ای داشتند کنار بیایند. در آن روزها 5 دقیقه انتظار برای بارگذاری یک سایت خبری، چیز عجیبی نبود. این موضوع به هیچ عنوان تجربه خوبی نیست اما هنوز هم در بیشتر سایت ها به چشم می خورد.

صفحه ای که بارگذاری کندی دارد می تواند مانع از خرید محصولات توسط مشتریان شود. مطالعات و تحقیقات انجام شده نشان می دهد که یک ثانیه تاخیر در زمان بارگذاری صفحه، می تواند به 7 درصد کاهش در نرخ تبدیل منجر شود.سرعت سایت برای کاربران و گوگل بسیار مهم است.

زمان بار گذاری سایت بیشتر از 3 ثانیه باشد، تقریباً 40% افراد آن را ترک می کنند

از زمانی که کسب وکارها در مورد فرصت های موجود در افزایش ترافیک طبیعی و در آمد حاصل از بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر آگاه شدند، تقاضا برای بالا بردن سایت افزایش یافت. در 9 آوریل سال 2010، گوگل سرعت سایت را به عنوان یکی از فاکتورهای مهم در رتبه بندی در نظر گرفت.بر اساس مطالعات داخلی گوگل، زمانی که صفحه ای به کندی بارگذاری می شود، بازدید کنندگان زمان بسیار کمی را در آن سایت سپری می کنند و سعی می کنند خیلی زود سایت را ترک کنند. از سوی دیگر، صفحاتی که سرعت بارگذاری بالایی دارند، هزینه های عملیاتی را کاهش می دهند و می توانند تجربۀ کاربران را بهبود بخشند در حالیکه مزایای دیگری نیز به همراه خواهد داشت.

از شر تمامی عناصر غیر ضروری که باعث کند شدن سایت شما شده است، خلاص شوید. اگر از کاربران وردپرس هستید، سعی کنید برخی از افزونه های غیر ضروری که استفاده نمی کنید را غیر فعال سازید. همچنین سایدبار خود را مرتب کنید و تنها ابزارک های مورد نیاز و ضروری را در آن بگنجانید.

به سایر سایت هایی که محتوای مرتبط دارند لینک دهید

لینک دادن به سایر سایت ها برای رشد سایت بسیار ضروری است.

بیشتر افراد فکر می کنند که لینک دادن به محتوای معتبر و مرتبط می تواند بد باشد زیرا باعث می شود افراد از وب سایت خارج شوند. اما در حقیقت اینگونه نیست. “رَند فیشکین” بنیانگذار سایت Moz معتقد است:

لینک دادن به سایت های معتبر می تواند ترافیک قابل پیگیری زیادی وارد آن سایت ها کُند و همین امر موجب می شود سایت شما با ارزش تر و قابل مقیاس تر شود.

البته باید به خاطر داشته باشید که تنها به محتوایی لینک دهید که معتبر و ارزشمند است. در این صورت می توانید از مزایای این لینک ها برای سئو سایت خود بهره مند شوید. مهم تر از همه این است که به افراد مختلف اطلاع دهید که به وب سایت شان لینک کرده اید، به این ترتیب احتمال اینکه این افراد در به اشتراک گذاری محتوا به شما کمک کنند بالا می رود.

برای انسان‌ها محتوا تولید کنید، نه موتورهای جستجوگر

اخیراً متوجه شده ام که بیشتر وبلاگ نویسان و تولید کنندگان محتوا تنها از روش های قدیمی سئو استفاده می کنند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، زمان آن رسیده است که استراتژی خود را تغییر دهید.

بسیاری از افراد هنوز هم بر روی کلمات کلیدی طولانی (Long Tail) سرمایه گذاری نمی کنند و ترجیح می دهند به دستکاری موتورهای جستجوگر بپردازند. این رویکرد کاملاً اشتباه است. به جای اینکه تمرکز خود را بر روی موتورهای جستجو قرار دهید، برای کاربران و افرادی محتوا تولید کنید که مطالب شما را با دقت می خوانند و می توانند از محصولات شما استفاده کنند.

سایت های معتبر را تشویق کنید به شما لینک دهند

زمانی که لینک های dofollow و nofollow را با هم ترکیب می کنید، پروفایلی از لینک های طبیعی خواهید داشت که باعث رضایت گوگل می شود. در این شرایط گوگل به شما پاداش خواهد داد. بازاریابی محتوا به معنای ایجاد یک محتوای با کیفیت است که افراد را وادار می کند به شما لینک دهند. بیشتر افرادی که در این زمینه موفق بوده اند بر روی منابعی متمرکزند که در تولید محتوای خوب و با کیفیت به آنها کمک می کند.

برای تولید محتوای با کیفیت نیاز به تلاش های بسیاری است. زمانی که در حال ایجاد محتوای مفید و لینک دادن به سایت های معتبر و قابل اعتماد هستید، متوجه خواهید شد که بیشتر افراد نیز به صورت طبیعی به شما لینک داده اند.

در آغاز کار، تجزیه و تحلیلی از وب داشته باشید

قبل از اینکه بخواهید اولین بازدید کنندگان را به سایت خود جذب کنید باید از این ابزارهای تحلیلی به نفع خود استفاده نمایید.

برای هر صفحه ای توضیحات متای منحصر به فرد و مرتبط بنویسید

کی دیگر از نکات مهم در حوزه سئو که بیشتر افراد آن را نادیده می گیرند، ایجاد توضیحات متای خوب است. زمانی که موتور جستجویی همچون گوگل، سایت شما را در صفحه نتایج به کاربر نشان میدهد،متا دسکریپشن یا همان توضیحات متا اولین بخشی است که افراد آن را مشاهده می کنند

.تنها از آدرس های با معنی و قابل خواندن استفاده کنید

به خاطر داشته باشید که موتور جستجو پیرو کاربران است. برایان کلارک معتقد است ربات های گوگل همانند یک نوزاد هستند که باید به آن ها غذا داده شود. حتی در این عصر از فناوری نیز؛ عنکبوت های موتور جستجو تنها یک برنامه هستند و نمی توانند همانند یک انسان رفتار کنند. بنابراین شما باید آنها را به درستی راهنمایی کنید.

با سیگنال های اجتماعی حرکتی را ایجاد کنید

بله سیگنال های اجتماعی بسیار مهم هستند و باید بر روی آن تمرکز داشته باشید. اگرچه گوگل سیگنال های اجتماعی را به عنوان فاکتور رتبه بندی خود قرار نداده است اما این موضوع تاثیر خوبی بر روی رتبه بندی موتورهای جستجو دارد.

برای بهبود رتبه بندی خود، به طور مداوم محتوای منحصر بفرد منتشر کنید

طبق مطالعات و تحقیقات انجام شده توسط موسسه بازاریابی محتوا، تولید محتوای منحصر به فرد و تعاملی چالشی برای بیشتر بازاریابان است. اینکه شما بازاریاب B2B یا B2C هیچ فرقی نمی کند، به هنگام تولید محتوا باید منظم باشید.

 

بلاگ

ترفند های عالی در باره ی سئو داخلیکلمات کلیدی داخل سایتنکاتی مهم در مورد سئو داخلیهمه چیز در باره سئو داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *