سئو یا تبلیغات گوگل


سئو یا تبلیغات گوگل

سئو یا تبلیغات گوگل: اگر به تازگی وب سایتی راه اندازی کرده اید ، احتمالاً اصطلاح SEO را شنیده اید. علاوه بر شنیدن نام SEO ، احتمالاً نام Google Ads را نیز شنیده اید.
اگرچه بسیاری از افراد ممکن است گوگل را با سئو و تبلیغات اشتباه بگیرند ، اما این دو کاملاً متفاوت است. ممکن است بسیاری از مردم تصور کنند که تبلیغات گوگل یک روش عالی برای بازاریابی است ، اما با گذشت زمان سئو به یک قسمت مهم در هر کسب و کار موفق تبدیل شده است و به همین دلیل این دانش طرفداران زیادی در سراسر جهان کسب کرده است. . بهتر است کمی بیشتر در مورد مزایای سئو بدانید شرکت ون بک لینک در زمینه خرید رپورتاژ آگهی ارزان در کشور اماده ارایه خدمات میباشد.

سئو دقیقا چیست

در جواب سوال سئو دقیقا چیست میتوان گفت کلمه SEO مخفف Search Engine Optimization است که مخفف کلمه بهینه سازی موتور جستجو است. به عبارت ساده ، SEO فرایند بهبود یک سایت است ، که به آن کمک می کند هنگام جستجوی یک یا چند عبارت و کلمه خاص ، در نتایج جستجو دارای رتبه بالاتر و رتبه بالاتر باشد.
اگر هنوز مطمئن نیستید که سئو می تواند چقدر مهم باشد ، به این فکر کنید که شما و اکثر افراد به احتمال زیاد برای به دست آوردن اطلاعات از چه چیزی استفاده می کنید. به عنوان مثال ، اگر شما نیاز به تعویض تلویزیون خود دارید اما دقیقاً نمی دانید کدام مدل و مارک تلویزیون برای شما مناسب است ،

چه کاری می توانید انجام دهید؟ یا اگر برای گذراندن تعطیلات خود به شهر یا کشور دیگری رفته اید و می خواهید از مکانهای دیدنی آن کشور بازدید کنید ، چگونه این مکان ها را پیدا می کنید؟

از همه مهمتر ، برای تهیه غذا در رستوران یا فست فود دقیقاً چه کاری انجام می دهید؟
مطمئناً شما ، مانند سایر افراد در عصر تکنولوژی ، سعی می کنید با جستجوی گوگل پاسخ سوالات خود را پیدا کنید.

به راحتی می توانید با تایپ یک جمله ساده و بررسی نتایج ، پاسخ بسیاری از سوالات خود را بیابید پس از جستجوی شما، گوگل سعی می کند تا نتایجی را که می تواند برای شما مناسب باشد، به شما نشان دهد. اما یک نکته که باید به آن توجه کنید این است که اکثر سایت هایی مشاهده شده در صفحه اول گوگل، به آسانی به جایگاه خود نرسیده اند؛

در واقع صاحبان آن سایت با استفاده از سئو، سایت را به جایگاه های برتری رسانده اند. آن ها تحقیقات گسترده ای انجام داده اند و همین طور کارهایی زیادی بر روی سایت انجام داده اند تا بتوانند سایت خود را در صفحات اول گوگل قرار بدهند و در صورتی که شما نیز می خواهید سایت خود را در صفحه اول نتایج گوگل و در یک جایگاه خوب ببینید، باید به همین منوال پیشروی کنید

تبلیغات گوگل

حالا درباره تبلیغات گوگل یا گوگل ادورز میگوییم. تبلیغات گوگل بر روی تمامی شبکه ها و دستگاه ها ظاهر می شوند. یکی از ویژگی های گوگل ادورز این است که نحوه تبلیغات نشان داده شده بر روی دستگاه های مختلف (مانند دسکتاپ و موبایل) متفاوت است.

با این حال یکی از چیزهایی که می توان با اطمینان گفت، این است که این تبلیغات نیز، درست مانند سئو به افزایش نرخ کلیک شما کمک می کند.
برای این که بتوانید از بودجه خود برای تبلیغات گوگل، نهایت استفاده را ببرید، باید در ابتدا کلمات و عبارات درستی را هدف کمپین تبلیغاتی خود قرار دهید

استفاده از تبلیغات گوگل و سئو

یکی از قسمتهای جذاب بازاریابی اینترنتی این است که گزینه های زیادی را ارائه می دهد. خواه از تبلیغات سئو یا گوگل استفاده می کنید ، باید بدانید که استراتژی های مختلفی برای افزایش نرخ کلیک برای هر یک از این روش ها وجود دارد.
اکنون که درک کلی از تبلیغات سئو و گوگل دارید ، بهتر است نظر دهید.

اگرچه گوگل ادورز می تواند شما را به مکانی که می خواهید برساند و در مدت زمان کمتری نسبت به سئو به سایت شما ترافیک بیشتری هدایت می کند ، اما باید بدانید به محض متوقف شدن تبلیغات گوگل ، تمام ترافیکی که این منجر به سایت شما می شود متوقف می شود. اگر نتایج بدست آمده با سئو بسیار با دوام تر باشد.

البته ، اگر می توانید از هر دو همزمان استفاده کنید ، حتماً این کار را انجام دهید. به این ترتیب می توانید خیلی راحت تر و سریعتر در اینترنت به موفقیت خوب و بلند مدت دست پیدا کنید.

 

بلاگ

تبلیغات گوگلسئوگوگلگوگل ادورز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *