روشهای افزایش پیج آتوریتی و دامین آتوریتی | چک کردن پیج اتوریتی


پیج آتوریتی چیست؟
پیج آتوریتی معیاری است که قدرت یک دامنه، یک صفحه و زیر دامنه ها در موتورهای جستجو را مشخص می کند. سایت moz.com بر اساس فاکتورهای متعددی (مانند بک لینک، کیفیت بک لینک ها، تعداد ایندکس های مفید، میزان اشتراک در شبکه های اجتماعی معتبر و…) عدد پیج آتوریتی را تعیین می کند.

پیج اتوریتی

بقیه در ادامه مطلب

منظور از PA و DA چست؟
PA همان Page Authority یا پیج آتوریتی است و DA نیز همان Domain Authority یا دومین آتوريتي است.

روش های افزایش آتوریتی ( پیج اتوریتی و دومین اتوریتی ) :
1- افزایش ایندکس های مفید سایت (صفحات تگ ها و دسته بندی ها در صورتیکه فاقد محتوای کافی باشد جزء ایندکس های مفید محسوب نمی شوند)
2- افزایش تعداد لینک های داخلی سایت (در متن پست ها به صفحات داخلی خود لینک دهید. بهتر است این کار به صورت دستی انجام شده و از پلاگین استفاده نشود)
3- افزایش بک لینک های مفید (هم Root Domain و هم Total Links )
4- افزایش کیفیت بک لینک ها (گرفتن بک لینک از سایتهای معتبر و با قدرت نفوذ دامنه بالا)
5- بهبود سئو سایت.
6- افزایش کیفیت محتوا.
7- میزان و سرعت به روزرسانی سایت.
8- افزایش تعداد اشتراک لینک های سایت در شبکه های اجتماعی معتبر (گرفتن بک لینک از شبکه های اجتماعی معتبر)
البته فاکتورهای ذکر شده برای افزایش اتوریتی صددرصدی نبوده و مرتب در حال تغییر است. قبلاً گفته می شد که فاکتور اصلی در افزایش اتوریتی ، تعداد بک لینک از دامنه های مختلف است ولی اکنون به نظر می رسد اهمیت این فاکتور کمی کاهش پیدا کرده و تعداد ایندکس های مفید و لینک دهی داخل مطالب اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

بلاگ

افزایش پیج اتوریتیبررسی پیج اتوریتیپیج اتوریتی چیستروش افزایش پیج اتوریتیروش های افزایش آتوریتیسایت افزایش پیج اتوریتیشما می توانید برای ورود به ویرایشگر محدوده، روی هر پارامتر در پیش نمایش کلیک کنید. پیش نمایش عنوان سئو: روشهای افزایش پیج آتوریتی و دامین آتوریتی

14 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *