خرید بک لینک چه فوایدی دارد| خرید بک لینک قوی


بک لینک خوب چیست ؟

خرید بک لینک :هر لینکی در سطح اینترنت که به سایت شما اشاره کند به عنوان بک لینک شناخته می شود .

وب سایت یا صفحه ای از وب سایت زمانی می تواند رتبه ی خوبی پیدا کند که بک لینک خوبی به آن داده شود . بک لینک خوب از فاکتورهای زیر مشخص می شود :
فواید خرید بک لینک
بقیه در ادامه مطلب

  • سایت و صفحه ی لینک دهنده ، اعتبار لینک دهنده ، عنوان لینک ، زمان ایجاد لینک ها و چگونگی ایجاد شدن لینک ها
  • برخی از افراد در زمینه ی سئو کار می کنند ولی در زمینه بک لینک تنها موارد زیر را می دانند
  • اینکه از چند سایت با رنک بالا بک لینک بخرند رنک سایت ۴ یا ۵ و حتی بالاتر باشد
  • در فروم ها و تالار گفتگو ها لینک گذاری کنند که در حقیقت به نام Content Marketing و یا Link Building شناخته می شود .
  • پست مهمان ایجاد کند و در آن از کلمه کلیدی خود به صفحات وب سایت خود لینک دهند .

چرا بک تبادل لینک سه طرفه؟

از آنجا که شما به سایت 1 لینک میدهید و سایت 2 به سایت شما این لینک ها از ارزش بالاتری نسبت به تبادل لینک معمولی دارد زیرا از لینگ برگشتی مستقیم خبری نیست. در این سیستم شما ابتدا به لینکی که مشخص شده است و مربوط به ایت سایت نیست لینک میدهید و این سایت به سایت شما لینک میدهد. لینک مشخص شده که شما باید در سایت خود قرار دهید هر چند وقت یکبار تغییر میکند.

شاید بتوان به جرعت گفت سنگ بنای seo و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو ایجاد لینک های متنی ( بک لینک backlink ) قوی و با کیفیت است. هر چند که محتوای سایت نقش مهمی را در بالا بردن رتبه و افزایش پیج رنک و بازدید بازی میکند اما نباید از نقش کلیدی بهینه سازی لینک های متنی غافل ماند.

آیا بک لینک ضررهایی هم دارد ؟

طبق گفته سایت بک لینک شاپ اگر بک لینک طبق استانداردهای گوگل ثبت نشود، باعث برخورد گوگل با سایت خاطی می شود.قبل از استفاده از بک لینک باید از سئو سایت خود اطمینان داشته باشید.

زمانی که شما لینک سایتی را به این حالت قرار دهید، روبات گوگل از شکستن پیج رنک شما بر روی این لینک خروجی جلوگیری میکند و به راحتی میتوانید تبلیغات متنی به صورت نوفالو در سایت خود قرار دهید. و اما لینکهای Dofollow یا Follow… این مورد برعکس نوفالو است؛ اگر لینکی مقدار rel آن Nofollow نبود، Dofollow یا Follow است و نیاز نیست مقدار Dofollow و Follow را در rel قرار دهید.

تبادل لینک جهت بک لینک توصیه میگردد؟

اگر به صورت Nofollow نباشد، امکان بروز مشکل به احتمال قوی است ولی اگر طرفین لینکها را به صورت نوفالو قار بدهند مشکلی از این بابت برایتان پیش نخواهد آمد.

استاندارد های ثبت بک لینک گوگل چیست ؟

شما می توانید از این خدمات برای افزایش اعتبار وب سایت خود استفاده کنید.با تهیه این پکیج ها گوگل رنک شما افزایش می یابد.

گوگل به بک تبادل لینک ها بر اساس میزان محبوبیت اهمیت می دهد گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند. توجه داشته باشید

باعث سردرگمی و گمراه کردن کاربران می شود به این دلیل که در زمان بروزرسانی پیج رنک، ممکن است پیج رنک جدید با رنک قبلی تفاوت زیادی داشته باشد. با توجه به زمان زیاد بین بروزرسانی پیج رنک صفحات این موضوع اهمیت بالایی دارد.
افرادی که از این موضوع سو استفاده میکنند و با استفاده از پیج رنک بالای خود اقدام به فروش لینک می کنند را صاحب درآمد بالایی می سازد و از طرف دیگر به وبمسترها اجازه می دهد تا با خرید لینک از اینگونه سایت ها گوگل را فریب دهند.

متنی که برای  هایپرلینک استفاده می شود، انکر تکست یا (anchor text) نامیده می شود. بک لینک های انکر تکست وقتی خوب عمل می کنند که شما در تلاش برای رتبه بندی کلیدواژه های بخصوصی هستنید.

گوگل اخیرا اعلام کرده بود که نمایش پیج رنک را از تولبار خود بزودی حذف خواهد کرد و پیج رنک صفحات وب برای کاربران قابل مشاهده نخواهد بود. دلیل اصلی این موضوع از طرف گوگل گمراه شدن کاربران از طریق بررسی PR اعلام شده است.و در این روز ها این اعلامیه گوگل اعمال گشت و دیگر پیج رنک برای کاربران قابل مشاهده نخواهد بود.

 

بلاگ

اطلاعاتی در مورد خرید بک لینکتاثیر بک لینک در سایتتاثیر خرید بک لینک بر سایتفواید خرید بک لینکفواید خریدن بک لینک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *