تبادل بک لینک: دریافت و دادن بک لینک با کیفیت


دریافت بک لینک، بخش غیر قابل چشم پوشی از سئو خارجی سایت می باشد. پروسه دریافت این لینک ها به لینک سازی معروف است.

لینک سازی

بعضی از انواع بک لینک، از بقیه موثر تر هستند. بک لینک های فالو یا Follow از وبسایت های با آتوریتی بالا، بهترین نوع لینک برای دریافت و لینک سازی هستند و آن هایی که در سایت هایی با آتوریتی پایین قرار می گیرند و حالت اسپمی دارند، چندان مورد پسند سئو کاران نیستند.

مطالب مرتبط با لینک سازی و سایت های خوب و اسپم برای لینک:

آموزش لینک سازی مرتبط

سایت های اسپم در سئو

بک لینک های می توانند فالو یا نوفالو باشند. با این وجود که بک لینک های نوفالو ارزش بالایی برای سئو ندارند، اما هیچگاه اینگونه فکر نکنید که در صورت دریافت یا دادن لینک های نوفالو، هیچ ارزشی جابجا نمی شود. یعنی سایت لینک دهنده و سایت هدف حتی در صورت وجود بک لینک نوفالو، تحت تاثیر آن لینک قرار می گیرند.

همانگونه که بک لینک های سایت شما، شامل انواع با کیفیت و بی کیفیت هستند، لینک هایی که به سایت های دیگر می دهید هم در سئو سایت شما موثرند.

دریافت بک لینک با کیفیت

لینک سازی عملی زمان بر است. سایت های جدید که به دنبال سئو هستند یا آن هایی که می خواهند برای کلمات کلدی بیشتری بالا بیایند، معمولا با این سوال مواجه اند که برای لینک سازی از کجا باید شروع کنند. خرید بک لینک یا لینک سازی ؟

اینجاست که بررسی بک لینک های سایت های رقیب پیش کشیده می شود. شما می توانید به راحتی با استفاده از ابزار هایی مانند Ahrefs و Moz، دریابید که رقبای شما، از چه سایت هایی بک لینک خریده اند یا در کجاها به لینک سازی مشغولند. سپس با استفاده از آن، فرایند لینک سازی سایت خود را نظم دهید و شروع به دریافت لینک کنید. همچنین می توانید با دوستان خود به تبادل لینک بپردازید اما به خاطر داشته باشید که لینک هایی که از سایت هایی با موضوع غیر مرتبط دریافت می کنید، هیچ گاه ارزش لینک هایی که از سایت های مرتبط با موضوع خود می گیرید را ندارند.

بک لینک باید در سایت های مرتبط و با آتوریتی بالا ثبت شود.

بلاگعمومی

از چه سایتی بک لینک بخریمبک لینکبک لینک با کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *