تاثیرات بک لینک به افزایش رتبه در گوگل و چه موقع نباید بک لینک گرفت


تاثیرات بک لینک به افزایش رتبه در گوگل و چه موقع نباید بک لینک گرفت

در پست های قبلی با بک لینک کاملا اشنا شدیم و دانستیم که بک لینک چیست و چه استفاده ای از آن می توان کرد؛امروز می خواهیم بدانیمتاثیرات بک لینک به افزایش رتبه در گوگل و چه موقع نباید بک لینک گرفت

و چگونه موجب افزایش رتبه در گوگل می شود و نیز مواقعی که نباید بک لینک خرید همراه ما باشید تا با این موضوع دقیق تر اشنا شویم.

ادامه متن در ادامه مطلب

تاثیر خرید بک‌ لینک بر رتبه گوگل:

هر اشاره، ارتباط یا لینک که از سایتی به سایت دیگر داده می‌شود، بک‌لینک نام دارد. بک‌لینک اهمیت بالایی دارد و کارشناسان سئو معتقدند که بدون بک‌لینک سئو وجود ندارد.

آیا بک لینک یکی از فاکتورهای اصلی قدرت سایت محسوب میشود؟

برای جواب دادن به این سوال ابتدا باید مسائلی رو توضیح بدیم که به درک صحیحی از سئو و اصول بهینه سازی سایت برسیم.اصولا یک سایت بهینه از نظر گوگل چه نوع سایتی است؟گوگل همیشه به دنبال رتبه دادن به سایت هایی است که مطالب مفید تولید میکنند یا ارائه دهنده خدمات مفیدی برای کاربران هستند.اما راه تشخیص این سایت های مفید چیست؟گوگل چگونه تشخیص بده یک سایت واقعا مطالبش مفیده؟

 

تولید محتوای قوی و قابل اعتماد

ممکن است شما محتوای قوی، قابل اعتماد و قابل استنادی تولید کنید که به این سبب کاربران زیادی به وب سایت شما مراجعه کرده و به شما لینک می دهند. محتوای قوی و قابل اعتماد سه شاخصه مهم دارد که به آن اشاره میکنیم:

تولید محتوای منظم

به عنوان مثال اگر روزانه ده مطلب در سایت قرار می دهید این روند باید ادامه دار باشد. اگر هفته ای یک مطلب هم ارائه می کنید باز هم باید ادامه دار باشد و چه بسا بهتر است در یک ساعت خاص این روند انجام شود. در واقع وب سایت شما باید پویایی لازم را داشته باشد. اما در برخی کسب و کارها تولید محتوا بسیار سخت است یا امکان تولید محتوا وجود ندارد. خبر خوب این است که گوگل برای این موارد هم فکر کرده و اگر در حوزه کاری کلمات کلیدی شما تولید محتوا کم باشد و یا وجود نداشته باشد گوگل هم انتظارش را از شما کم میکند اما اینجا همان جایی است که شما می توانید از رقبا سبقت بگیرید و با تولید محتوا پویایی خود را به رخ سایر رقبا بکشید.

تولید محتوای اختصاصی

یکی از نکاتی که باید در تولید محتوا رعایت شود این است که شما باید محتوای اختصاصی تولید کنید. به عبارت دیگر محتوای شما باید حاصل تراوش ذهنی خودتان باشد. شما می توانید محتواهای به زبان های دیگر را ترجمه کرده و در وب سایت خود قرار دهید و این هم به نوع محتوای یونیک و یا اختصاصی محسوب می شود. اما به هیچ عنوان به فکر کپی یا گلچین کردن مطالب از وب سایت های دیگر نباشید چون گوگل سریعاً این موضوع را متوجه شده و از نظر گوگل متن شما اعتباری نخواهد داشت. چون در آپدیت های جدید الگوریتم گوگل حتی کلمات هم معنی را هم متوجه می شود.

تولید محتوای قابل استناد

سعی کنید برای کاربران وب سایتتان مطلب بنویسید نه برای گوگل! در واقع مطالبی که می نویسید قابل اعتماد باشد به این ترتیب کاربران زیادی به شما اعتماد کرده و به شما لینک می دهند چون به آنها دروغ نمی گویید. در عصر تکنولوژی که هر روز اطلاعات در حال بروز شدن هستند محتواهای بروز تولید کنید. اطلاعات نخ نما و منقضی شده تولید نکنید چون به دنبال آن نرخ کلیک و نرخ بازگشت شما محاسبه شده و اگر نتایج آنالیزها از نظر گوگل مطلوب نباشد در نتایج رتبه های بدی کسب خواهید کرد.

داشتن سرگرمی و یا یک فان خاص درون وب سایت برای دریافت بک لینک رایگان

ممکن است در وب سایت شما سرگرمی و یا تفریح خاصی وجود داشته باشد. این موجب می شود بازدیدکنندگان زیادی به وب سایت شما مراجعه کرده یا مجدداً برگردند. یکی از این روش بازی های آنلاین است. برخی از وب سایت های تجاری از این روش برای فروش اجناس و پیشنهادات خود استفاده میکنند. به عنوان مثال وب سایت زیر با ایجاد یک بازی و دریافت شماره کاربر و دادن آفر به کاربرانش محیطی جذاب برای کاربران ایجاد میکنند. همین امر سبب می شود بسیاری از وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی راجع به این موضوع صحبت کرده و در واقع به این ترتیب برای وب سایت هدف علاوه بر فروش بیشتر لینک های بسیاری هم ایجاد می شود.

 

ایجاد بک لینک برای وب سایت با ایجاد صرفه اقتصادی در زمان و هزینه برای کاربران:

ممکن است وب سایت شما یک سایت خدماتی باشد که برای کاربرانتان صرفه اقتصادی چه در زمان و چه در هزینه ایجاد میکند. با این تفاسیر کاربران زیادی به وب سایت شما مراجعه می کنند و یا به صورت کاملاً رایگان به شما پیوند خواهند داد.

بنابراین اگر شما یک وب سایت خدماتی داشته باشید و در حوزه کاری خود برند و قدرتمند باشید ناخواسته وب سایت، وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی زیادی به شما لینک خواهند داد.

سخن آخر و راه حل نهایی برای ایجاد بک لینک قوی و ارزان و طبیعی:

در واقع منظور ما این است که باید دلیلی وجود داشته باشد که دیگران به شما پیوندی بدهند. اگر هر کدام از این قابلیت ها را ندارید یا تعداد لینک هایی که برای شما ایجاد می شوند به حد کفایت نیست دو راه بیشتر ندارید.

برای وب سایت تان لینک سازی کنید:

اگر می خواهید برای وب سایت تان لینک سازی کنید. راهکارهای متعددی وجود دارد که در این مجال نمی گنجد. اما در بخش وبلاگ وب سایت بک لینک راهکارها و روش هایی را آموزش داده ایم که به سادگی و البته با صرف زمان می توانید به مرور برای دامنه خود لینک های با ارزش و طبیعی ایجاد کنید. شما همچینین می توانید به کانال و شبکه های اجتماعی بک لینک سری بزنید و جدیدترین روش ها و نکات مرتبط با سئو را دریافت کنید.

عمومی

باید ها و نباید ها در باره بک لینکتاثیرات بک اینکتاثیرات بک لینکتاثیرات بک لینک به افزایش رتبه در گوگل و چه موقع نباید بک لینک گرفت؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *