بک لینک دقیقا کارش چیه | بک لینک چیست

بک لینک دقیقا کارش چیه | بک لینک چیست

بک لینک چیست ؟بک‌ لینک یک لینک خروجی از یک صفحه به صفحه دیگر است. هرچه بک‌لینک بیشتری به سایت شما روانه شود٬ سایتتان محبوب‌ تر خواهد بود.

همیشه قبل از خرید بک لینک حتما پیج اتوریتی سایت و صفحات ایندکس شدش رو چک کنین اگر اوکی بود خریداری کنین.

خرید بک لینک

بقیه درادامه مطلب

بک لینک بی کیفیت: بک لینکی است که از سایت های بی کیفیت و  بی ربطی نسبت به سایت شما بیاید. مثلا زمینه فعالیت سایت شما آشپزی است و یک سایتی که در مورد پزشکی فعالیت می کند از همه صفحاتش به شما لینک بدهد این نوع از نظر گوگل ممنوع و اسپم می باشد.

بک لینک با کیفیت: از سایت های مرتبط باسایت شما می آید و معمولا در قالب توضیحات است. مثلا یکی از دوستان من کلاس آموزش سئو برگزار می کند و من در قالب توضیحاتی به او لینک می دهم. یکی از بهترین راه های دریافت لینک طبیعی تولید محتوای جدید است ، زمانی که شما محتوای مفیدی را تولید کنید مطمئنا دیگر وبلاگ نویس ها به شما لینک می دهند اما راه دیگری که خیلی امروزه مهم شده است ارسال پست های مهمان در سایت های با ارزش است.

۲- میزان ماندن کاربر در سایت و کاهش فرار از سایت:

این امر نیز در الگوریتم جدید حائز اهمیت شد زیرا در گذشته ای نه چندان دور سایت هایی بودند که صفحات خود را مملو از کلمات کلیدی می کردند تا کاربران وارد سایت شوند. خب کاربر نیز بعد از ورود به احتمال زیاد آن سایت را ترک می کرد.امروزه این طور ترک سایت به هر دلیل یک نمره منفی برای سایت محسوب می شود و در مقابل مانند و استفاده هرچه بیشتر کاربر از سایت امتیازی مثبت تلقی می شود. بدین منظور در سایت خود لینک های چرخشی طبیعی ایجاد کنید و کاربران را بیشتر در سایت خود نگاه دارید.

۳- سایت هایی که در شبکه های اجتماعی و اشتراک ویدیو فعال ترند.

فعالیت در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، تویتر و گوگل پلاس راه های بسیار خوبی برای ساخت لینک هستند . توجه داشته باشید فقط تعداد بک لینک ها برای گوگل مهم نیست بلکه نوع فعالیت سایت شما نیز بسیار مهم است . از این رو شما باید یک فعالیت کاملا عادی برای سایت خود داشته باشید و با داشتن یکی نقشه ذهنی قوی با تمامی این روش ها ، ایجاد ارتباط کنید. در بین این شبکه ها ، تجربه نشان داده است شبکه گوگل پلاس و یوتوب از ارزش بالایی برخوردارند و به سرعت می توانند رتبه های خوبی را برای یک سایت به دست بیاورند . از این رو یک پروفایل در گوگل پلاس ایجاد نمایید و شروع به فعالیت در این شبکه کنید و حتما ویدیوهای با ارزش و مرتبطی تولید کنید و در یوتوب به اشتراک بگذارید اگر در ساختن ویدیو مشکل دارید می توانید نوشته چرا از ویدئو استفاده نمی کنید؟  را مطالعه کنید.

از نظر بنده و خیلی از محققین ، این ها مهمترین فاکتورهایی بود که گوگل در بحث link building الگوریتم های جدید خود به آن ها بسیار توجه داشته است. اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید آن است که هر سایتی سیاست های خاص خودش را برای بهینه سازی دارد و من فکر می کنم یکی از کارهایی که هرشخصی برای سئو وب سایت خود باید در نظر داشته باشد تولید استراتژی بهینه سازی می باشد.

بلاگ

بک لینک با کیفیتبک لینک با کیفیت چگونه هستبک لینک چیستبک لینک دقیقا کارش چیهبک لینک کارش چیهخرید بک لینک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *