برسی بعضی دلایل که منجر کاهش بازدیدکننده می شود


برسی بعضی دلایل که منجر کاهش بازدیدکننده می شود

سلام دوستان عزیز در این پست به برسی بعضی دلایل که منجر کاهش بازدیدکننده می شودهمانطور که از اسم موضوع معلوم به فهم است می دانیم که بازدیدکنندگان سایت مهمترین عامل سایت برای بالا بردن سایت و ایجاد کسب و کار بیشتر است بعضا ب دلایل مختلفی با کاهش بازدیدکننده روبه رو می شویم که این دلایل را باید از بین برد تا سایت بهبود یابد و همچنین کسب و کار.همراه ما شوید تا با چگونگی کاهش و عامل کاهش بیشتر مطالبی را بدانیم.

بقیه متن در ادامه مطلب

از Google Search Console استفاده کنید

بررسی اکانت گوگل وبمستر تولز(Google Search Console) اولین قدم در دانستن علل افت ناگهانی بازدیدکنندگان میتواند باشد. این حساب کاربری به شما خواهد گفت که به طور طبیعی چه اتفاقی برای سایت شما در حال رخ دادن است.

گوگل وبمستر تولز به شما این امکان را خواهد داد تا میزان دیده شدن(visibility) سایت خود را بهینه سازی نمایید و وضعیت ایندکس شدن سایت خود را مورد تحقیق و بررسی قرار دهید. Google Search Console برای بررسی عملکرد سایت شما بسیار اهمیت دارد.

اطلاعاتی که با استفاده از گوگل وبمستر تولز می توانید بدست آورید

– پیغام های که توسط گوگل برای شما ارسال می شود

– فهرستی از صقحه های داخلی و خارجی که با شما لینک داده اند

– خطاها و ارور های سایت

– مقدار crawl rate و هنگامی که Googlebot به سایتتان دسترسی دارد

– جستجوی  کلمات کلیدی که باعث می شود سایتتان در موتورهای جستجو دیده شود

الگوریتم گوگل و تغییرات آن

نکته بسیار مهم در تغییرات الگوریتم گوگل این است که گوگل الگوریتم خود را روزانه تغییر می دهد طی بررسی ها و خبرها این شرکت بزرگ در سال 2018 گوگل 600 بار در سال الگوریتم خود را تغییر می دهد، هر چند این تغییرات بسیار کوچک می باشند اما در بین این بروز رسانی ها، بروز کردن مرغ مگس خوار یا پاندا نیز دیده می شود که می تواند تقش مهمی در رتبه و ترافیک سایت و جستجوی شما بگذارد.

به همین خاطر همیشه باید از تغییرات الگوریتم با خبر باشید و خود را بروز نگه دارید تا در مواجه با تغییرات الگوریتم بدانید چه کاری باید انجام دهید . سایت WordStream منبعی عالی برای آخرین بروز رسانی ها و تغییرات الگوریتم گوگل است ولی ازSearch Engine Roundtable نیز برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید استفاده کنید.

 

بررسی لینک های سایت خود

از دست دادن لینک ها می تواند مهم ترین دلیل کاهش بازدیدکنندگان سایت شما باشد. وقتی شما لینک های ورودی خود را از دست بدهید گوگل شما را غیر معتبر و غیر قابل اعتماد می داند و رتبه شما را کاهش می دهد که همین باعث کاهش ترافیک سایت شما می شود به خاطر اینکه اگر رتبه مناسبی در موتورهای جستجو نداشته باشید بازدیدکنندگان کمتری نیز دارید.

رفع خطاهای احتمالی طراحی دوباره و یا انتقال سایت

بعضی مواقع بر اساس الویت کاری خود ناچار به طراحی یا انتقال سایت می شوید که سئو آن در الویت شما نیست که بعد از آن حتما متوجه ریزش بازدیدکنندگان سایت خود میشوید، باید دقت و بررسی کنید که چیزی را از بهینه سازی خارج کرده اید؟

سرعت سایت یکی از فاکتورهای مهم برای گوگل مخصوصا در گوشی های هوشمند می باشد. گوگل سایت هایی که دارای سرعت بارگذاری و سرعت مناسبی می باشند را در رتبه بالاتری قرار می دهد.

تولید محتوای باکیفیت

یکی از دلایل کاهش ترافیک سایت شما تولید محتوای بی کیفیت می باشد.

محتوای خود را با انجام کارهای زیر، به یک محتوای عالی تبدیل کنید:

– محتوای طولانی و با کیفیت تولید کنید.

– از تصاویر با کیفیت در محتوای خود استفاده کنید.

– به سوالات مشتریان آینده خود با محتوای آموزشی خوب و دقیق خود پاسخ دهید.

– محیط های کاربری خوانا طراحی نمایید که به سادگی قابل استفاده باشند.

عمومی

برسی بعضی دلایل که منجر کاهش بازدیدکننده می شود!!!چرا سایت بازدیدکنندگان خود را از دست می دهدچگونگی کاهش بازدیدکنندگان سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *