بررسی بهینه سازی تصاویر در سایت


بررسی بهینه سازی تصاویر در سایت

در این مطلب درباره سئو  تصاویر و بهینه‌سازی در سایت بحث خواهیم کرد سئوی تصاویر یک سری فاکتورهای مشخص و واقعی هستند که باید شما آن‌ها را اعمال و از بهینه‌سازی تصاویرتان اطمینان حاصل کنید.

عکس از مسائلیه که هم مخاطب را به خواندن مطلب تشویق میکنه و هم اینکه فهم مطلب را ساده تر میکنه. حالا وقتی تصویری تو سایتتون میزارید باید اون را برای موتورهای جستجو و بخصوص جناب گوگل بهینه سازی کنید!

مهم نکات سئو و بهینه سازی تصاویر:

  • فرمت های زیادی برای تصاویر وجود دارد اما تنها شاید بتوان رایج ترین فرمت ها برای استفاده در وب سایت را نام برد از جمله :  JPEG , PNG , GIF

 

  • برای استفاده از تصاویر در سایت باید حجم آن ها را تا حد ممکن کاهش دهید افزونه خیلی خوبی برای این کار وجود دارد که از مخزن وردپرس میتوانید تهیه کنید و یا همچنین استفاده از فتوشاپ برای کاهش حجم تصاویر و کیفیت آن های نیز گزینه بسیار خوبی است.

 

  • هنگام آپلود عکس ها نیز حتما آن ها را تگ گذاری کنید تا موتورهای جستجوگر از جمله گوگل بتوانند آن ها را تشخیص دهند.

 

  • استفاده از نقشه سایت برای تصاویر نیز یکی از گزینه های خوب برای بازدید بیشتر است شما با این کار می توانید در جستجو گوگل بیشتر تصاویرتان دیده شود.

 

  • برای آپلود تصاویرتان در سایت گول هاست های رایگان را نخورید چون آن ها می توانند به سایت شما آسیب برسانند.

 

خب امیدواریم با این چند نکته کاربردی بتوانید یکی دیگر از فاکتورهای بهینه سازی را در کنار خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی به خوبی انجام دهید.

 

بلاگ

آموزش سئو تصاویر سایتافزایش سئو تصاویربهینه سازی تصاویربهینه سازی سئوسئوسئو تصاویرسئو عکسسئو عکس های سایتنحوه سئو تصاویرنحوه سئو تصاویر سایتنکات سئو و بهینه سازی تصاویر

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!