با ارزش بودن لینک های مخفی


با ارزش بودن لینک های مخفی

ببینیم با ارزش بودن لینک های مخفی تا چه حدی مهم است و چگونه این کار انجام میگیرد؛واین نیز مهم است که بدانیم لینک مخفی یعنی چی و چگونه لینک مخفی بزنیم واصلا چه فایده هایی برای سایت ایجاد می کند همراه ما باشید تا در مورد لینک های مخفی بیشتر دریابیم

بقیه ی متن در ادامه مطلب

چگونه لینک مخفی بزنیم و در چه شرایطی:

لینک های مخفی را برای سرعت دادن به پروسه معرفی یک سایت یا صفحه به موتور جستجو می توانید به کار برید. بهترین روش استفاده نیز آن است که به کمک تصویری یک در یک پیکسل لینکی به مقصد مورد نظر بدهید. هرگز در لینک های مخفی از لینک های همرنگ پس زمینه استفاده نکنید. اگر می خواهید به سایتی لینک کنید و در عین حال دوست ندارید به چشم بیاید، لینک را در جایی از صفحات سایت تان قرار دهید که کمتر به چشم می آید. می توانید این گونه لینک ها را با عنوانی خاص در صفحه قرار دهید. مثلا سایت های همکار، حامیان مالی و … همواره برای لینک دادن دلیلی داشته باشید!

افزایش تعداد لینک های سایت

برای افزایش تعداد لینک های سایت، بسته به زمان، بودجه و کارکنانی که دارید برنامه زمان بندی شما نیز متفاوت خواهد بود. پروسه بیشتر کردن لینک ها همیشگی است و نباید متوقف شود اما تمرکز بر آن به اهداف و برنامه های شما و البته رقبای تان بستگی دارد. اگر در یک بازار بسیار رقابتی حضور دارید، شاید تلاش روزانه هم کم باشد.

  • هرگز توصیه نمی کنم که به سایت های دیگر لینک نکنید. قبلا هم گفته ام که خسیس نباشید اما این حق شماست که همیشه چرتکهای دم دست داشته باشید.
  • هرگز با یک کلمه مشخص به تعداد زیاد به سایت خود لینک ندهید.
  • هرگز در یک باز مشخص به یکباره حجم لینک به سایت خود را افزایش ندهید. آهسته و پیوسته لینک بگیرید.

 

 

عمومی

با ارزش بودن لینک های مخفیچرا با ارزش بودن لینک های مخفی مهم استلینک های مخفی چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *