آموزش وبلاگ نویسی و تبادل لینک با آن


وبلاگ نویسی و تبادل لینک

سلام؛ امروز قصد داریم در باره ی وبلاگ نویسی و تبادل لینک با آن را مقایسه کرده و مشاهده این باشیم که آیا تبادل لینک میتواند سایت را به اول گوگل برساند یا خیر !! برای فهمیدن این موضوع با ما همراه باشید. همچنین جهت خرید بک لینک و یا خرید رپورتاژ آگهی به سایت ون بک لینک سر بزنید.

بقیه ی مطلب ، در ادامه مطلب

برای کار با وبلاک ابتدا باید وبلاک را شناخت

خب حالا چگونه به وبلاک مطلب بزنیم تا وبلاک ممتاز باشد و در تبادل لین نیز بکار آید.

وبلاگ چیست

وبلاگ يك يا چندين صفحه اينترنتي شخصي يا گروهي است كه در آن شخص يا گروه به نوشتن مطالب متوالي (روزانه يا چند روز در ميان) در موضوعات متنوع و دلخواه مي پردازند. و افكار ، عقايد اشعار و يا خاطرات خود را براي مطالعه عموم در آن قرار مي دهند .

از آنجاييكه وبلاگ در اينترنت نشر مي يابد مي توان آنرا يك نشريه اينترنتي شخصي هم اطلاق كرد . و حتي گاهي بعضي ها پا را از اين هم فراتر مي گذارند و وبلاگ را يك رسانه اينترنتي مي نامند.وبلاگ و وبلاگ نويسي از پديده هاي نوين در دنياي پر راز و رمز اينترنت است.

همنكنون صدها ميليون نفر از مردم سراسر دنيا از تمام سطوح اجتماعي و از تمامي قشرها به وبلاگ نويسي روي آورده اند و نوشته هاي خود را در معرض ديد عموم مراجعان از اقصي نفاط جهان در دهكده جهاني گذاشته اند.

چه نکاتی به مطلب زنی در وبلاک لازم است؟

از آنجا كه سرويسهاي تحت وب بسياري از امكانات را بصورت رايگان در اختيار شما ميگزارند شما هيچ پولي براي وبلاگنويسي نميپردازيد مگر هزينه اي كه براي اتصال به اينترنت ميپردازيد البته ذكر اين مطلب ضروري است كه بيشتر سرويسهاي وب براي تامين هزينه هاي خود اقدام به درج آگهي در وبلاگ شما ميكنند ولي در هر صورت ملزومات براي وبلاگ نويسي وجود دارد كه آنها را در ادامه ذكر ميكنم:

  1. امكان استفاده از كامپيوتر و اتصال به اينترنت براي تايپ و ارسال مطالب مهيا باشد ( كامپيوتر شخصي ، كامپيوتر فاميل ، دوستان  كافي نت و يا …)
  2. فرد بايد حداقل آشنايي مختصري با ويندوز(و يا يك سيستم عامل ديگر) و تايپ كردن داشته باشد(مگر اينكه مطلابتان را روي كاغذ بنويسيد و بعد از وبلاگنويس ديگري بخواهيد آنرا برايتان به وبلاگ پست كند)
  3. زمان كافي براي نوشتن مطالب و مديريت وبلاگ( مثلا حداقل نيم ساعت در شبانه روز)

خب بعد اینکه با وبلاک اشنا شدید و یک نام کاربری (ثبت نام ) در یکی از وبلاک ها باز کردید به مرحله ی پست زنی می رسیم:

برای ارسال مطلب ابتدا میبایست به منوی خود مراجعه کنید . سپس روی موضوعات مطالب کلیک کنید .. پس از کلیک صفحه ای برای شما باز میشود عنوان مطلب خود را در کادر اولی نوشته و سپس جایگاه آن را مشخض کنید بعد از اتمام کار روی درج موضوع کلیک کنید یا اگر نخواستید روی انصراف کلیک کنید .. حال برای ارسال مطلب روی ( ارسال مطلب جدید ) در منوی خود کلیک کنید

و صفحه ای برای نوشتن مطلب خود باز میشود

۱. اگر متن شما طولانی بود روی ادامه ی مطلب کلیک کرده و ادامه ی مطلب خودتان را در آنجا بنویسید ..

۲.اگر شما برای مناسبت خاصی از قبل متنی آماده کرده اید اما نمیخواهید فعلا دیگران آن را ببینند کافیست روی ثبت موقت و عدم نمای در وبلاگ کلیک کرده و هر و مایل بودید آن را غیر فعال کرده و مطلب خود را در وبلاگتان نمایش دهید

۳.شما میتوانید نحوه ی نظر دادن دیگران به وبلاگتان را غیر فعال و یا پس از مدتی بطور خودکار غیر کنید ..

کافیست در قسمت پایین صفحه روی نحوه ی نظر خواهی کلیک کرده

۴.شما هنگام ارسال مطلب باید تاریخ و ساعت آن را تصحیح کنید

برای این کار باید روی تاریخ و زمان ارسال مطلب کلیک کنید و آن را ویرایش کنید ..

۵.گاهی میخواهید ادامه ی مطلب خود را تنها کسانی که مایلید ببینند

برای این کار باید رمزی برای ادامه ی مطلب خود بذارید

حال روی رمز برای رویت مطلب کلیک کرده و رمزی به دلخواه خود انتخاب کرده و به نمایش بگذارید ..

اتمام کار رسید …

تنها کافیست روی ثبت مطلب و بازسازی وبلاگ کلیک کنید.

 تبادل لینک

تبادل پیوند یا تبادل لینک به معنای قرار دادن نشانی یک وبلاگ در یک وبلاگ دیگر و متعاقت آن گذاشتن نشانی وبلاگ دوم در وبلاگ اول، که به این کار تبادل لینک گفته می‌شود.یا بدیگر سخن می توان گفت تبادل لینک یعنی اینکه شما به یک سایت یا وبلاگ لینک بدین (لینک اون توی وبلاگ شما قرار بگیره) و اون هم به شما لینک بده.

آموزش قرار دادن لینک در وبلاگ

به این ترتیب بازدیدکننده های وبلاگ اول از ماهیت وبلاگ دوم و بالعکس باخبر شده و شاید به پایگاه دیگری هم مراجعه کنند. قرار دادن نشانی وبلاگ یا سایت دیگر، باید به صورت متنی باشد که زمانی که بازدیدکننده بروی آن متن کلیک کرد، به صفحه مقصد منتقل شود. بدین منظور باید از کدهای HTML استفاده شود که اگر شما یک وبلاگ نویس هستید، ابزارهای بصری زیادی برای شما از طرف سرویس وبلاگ دهی شما فراهم شده است، که بدون دانستن کدهای خاصی می‌توانید مبادرت به گذاشتن پیوند در قسمت‌های مختلف وبلاگ کنید.

خب بریم سر اصل مطلب. شما میخواین به یکی لینک بدین (لینک سایت یا وبلاگ طرف توی وبلاگ شما قرار بگیره) الان توی سه سوت بتون یاد میدم …!

1.ابتدا وارد وبلاگتون بشین و در قسمت امکانات گزینه “پیوند های وبلاگ” رو انتخاب کنین

2. خب حالا در قسمت :عنوان پیوند” اسم سایت یا وبلاگ طرف رو بنویسین. و در قسمت “آدرس پیوند” آدرس کامل و صحیح اون سایت یا وبلاگ رو بنویسین

3. و در آخر گزینه “ثبت اطلاعات پیوندها” رو انتخاب کنین

حالا شما به اون لینک دادین و لینک اون در قسمت “پیوندهای ویلاگ” قرار داده شده.

به همین سادگی حالا منتظر بالا اومدن وبلاکتون یا سایتتون باشید.

عمومی

آموزش قرار دادن لینک در وبلاگاموزش کار با وبلاکایا تبادل لینک با وبلاک ها جوابگو هستند؟تبادل لینک سایت با وبلاکوبلاگ نویسی و تبادل لینک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *