آمار سایت و تاثیر گذاری آن بروی سئو


تاثیر گذاری آمار سایت بر سئو

در این بخش از موضوع میخواهیم تاثیر آمار سایت بر سئو را برسی کنیم و دریابیم که ایا واقعا امارهای سایت برروی سئو تاثیر گذار است یا نه؟ هچنین دوستان عزیز میتوانید با خرید بک لینک و یا خرید رپورتاژ آگهی رتبه سایت خود را در گوگل بالا ببرید.

بقیه مطلب در ادامه مطلب

از آنجایی که توجه کاربران به وبمستر و رتبه الکسا وب سایت ها افزایش یافته است بنابراین وب سایت ها برای اینکه آمار مناسب و تحلیل مناسب از وب سایت را به کاربران خود ارائه دهند نیاز به آمارگیر مناسب دارد تا بتوان به و سیله آن تاثیر آمار سایت برسئو را بخوبی تشخیص داد.

آمارهای سایت

با افزایش توجه کاربران و وبمستران به رتبه الکسا، نصب آمارگیر مناسب و تحلیل آمار سایت از اولویت های اصلی هر سایتی به شمار میروند. تا به امروز همراه با هم و با مقالات متنوعی کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کردیم، رقبای اصلی خود را شناخته و سئو آنها را بررسی کردیم، سرعت سایت را افزایش داده و لینک های ورودی به آن را سازماندهی کردیم. همانطور که مشاهده کردید بازدید و آمار سایت شما بطرز چشمگیری افزایش یافته و صفحه اول گوگل را به تسخیر خود در آورده اید. شاید در حال حاضر نیاز به کمی استراحت و کسب درآمد از سایت دارید ولی کار شما تازه شروع شده است. چند هفته آینده را باید به بررسی آمار سایت و تحلیل بازدیدکنندگان خود اختصاص دهید.

مواردی که شامل آمار های سئو میباشد

سایت ها و ابزارهای آنلاین متعدی برای آمارگیری از سئو سایت وجود دارد. برخی از این آمارها اطلاعات بسیار جزئی مانند تعداد کابرانی که یک ویدئو خاص را در سایت اجرا کرده اند و یا تعداد کاربرانی که صفحه توضیحات محصول خاصی را مطالعه کرده اند را ارائه میدهند. و برخی دیگر آمارهای کلی تر را مانند تعداد کل کاربران سایت، میانگین سنی کاربران سایت، نرم افزار مرورگر وب اغلب کاربران سایت، صفحات پر بازدید سایت و مانند آن را ارائه میدهند.

کاربرد آمار های سئو

مدیریت بدون آمار بی معنی است. اگر ندانیم که فعالیت های قبلی ما چه تاثیری بر روند رشد ما گذاشته اند. نمی توانیم برای آینده برنامه ریزی کنیم. اگر بخواهیم ساده تر توضیح دهیم باید بگوییم. که آمارهای سئو به ما نشان میدهد که وضعیت سئو ما در حال حاضر چگونه است و چه قسمت هایی از سئو سایت نیاز به اصلاح و ویرایش دارد و کدام قسمت ها در وضعیت خوبی از نظر ترافیک و جایگاه در موتورهای جستجو قرار دارند.

دوستان عزیز جهت چک کردن پیح آتوریتی سایت خود کلیک کنید.

تاثیر آمار سایت بر بهبود وضعیت سئو

ماهها تلاش شما به ثمر نشسته و بازدید و فروش شما افزایش چشمگیری داشته است ولی آیا هنوز میتوانید درآمد خود را افزایش دهید؟ آمار سایت شما تنها برای اطلاع از میزان بازدید کاربرد دارد یا میتواند راهنمای شما در سئو سایت باشد؟ هدف ما در نهایت افزایش ارتباط کاربران با سایت و میزان فروش است ولی قبل از آن بررسی آمار سایت و آنچه بازدیکنندگان در سایت شما انجام میدهند اهمیت ویژه ای می یابد. امروز قصد داریم اهمیت نگاه به آمار سایت برای شناخت نقاط قوت و ضعف سایتتان را نشان دهیم و در آینده ای نزدیک ارزش واقعی اطلاعات بدست آمده از آمار سایت را در خواهید یافت.

نکات هایی در برسی آمار سئو:

  • بازدیدکنندگان
  • ارجاع دهندگان
  • کلمات کلیدی
  • صفحات خروجی

آمار های سایت برخی از اطلاعات را به ما میدهد

اینکه استراتژی خود را تغییر دهید و یا به عبارتی از اصل خود دور شوید تا بازدید بالایی را بدست آوردی شاید اشتباه به نظر آید اما اگر هدف شما جذب کاربرانی که به مشتری وب سایت شما تبدیل می شوند باشد باید راه ها و روش های جذب مشتریان واقعی را بهتر بشناسید که به این وسیله می توانید به تاثیر آمار سایت بر سئو نیز پی ببرید. زمانیکه تعداد بازدیدکنندگان سایت شما کاهش پیدا می کند اما در مقابل شما با افزایش نرخ بازدهی مواجه می شوید می توان گفت یک معامله سودمند بوده است اما اگر مدیریت صحیح بر وب سایت خود داشته باشید می توانید هم افزایش بازدید کننده از سایت داشته باشید و هم افزایش نرخ بازدهی یعنی هر دو را در کنار یکدیگر دارا باشید..

نتیجه ی این برسی

توضیح بخش های مختلف آمارگیر سایت و نحوه صحیح تحلیل آمار سایت را به زمان دیگری موکول میکنیم، در این مقاله قصد داشتیم که به شما نشان دهیم بررسی آمار سایت و استفاده از یک سیستم آمارگیر قوی تا چه اندازه میتواند در بهبود سلامت سایت شما و بازدهی آن تاثیرگذار باشد. پس در انتخاب آمارگیر توجه ویژه ای به خرج دهید و به جمع آوری اطلاعات بپردازید تا در مقالات بعدی به چگونگی انتخاب مناسبترین آمارگیر سایت و تحلیل آمار بدست آمده از آن بپردازیم.

عمومی

امار سایت چه تاثیری بروی سئو داردایا امار سایت تاثیری بر سئو دارد؟تاثیر گذاری امار بر سئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *