چگونه سایت خود را در اول گوگل ببینیم؟


بالا بردن سایت در گوگل

بالا اوردن سایت در گوگل که برای همه کسب و کارها اوردن سایت به صفحه اول گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است . در این سایت می خواهیم به راها و روش های بالا بردن سایت در گوگل بپردازیم, همچنین جهت بالا بردن سایت در گوگل میتوانید با خرید بک لینک یا خرید رپورتاژ اگهی از سایت ون بک لینک به رتبه دلخواه خود دست یابید.

آموزش بالا اوردن سایت در گوگل

آوردن سایت به صفحه اول گوگل ، آرزوی هر مالک وب سایتی است که لینک سایت خود را در آن قرار دهد، از این رو همیشه سعی می کنند بهترین متخصصان سئو را برای دستیبابی به این هدف استخدام کنند. اما همانطور که می دانید، در هر صفحه نتایج گوگل فقط ده لینک نمایش داده می شوند و برای اینکه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید، باید کاملا اصولی مراحل سئو را بپیمایید، مخصوصا اینکه اگر کلمه کلیدی که انتخاب می کنید، جز کلمات پربازدید و تک کلمه ای باشد.

صفحه اول گوگل

برای قرار گرفتن لینک در صفحه اول گوگل ، باید سایت شما براساس موتورهای جستجو بهینه شود. گوگل در چند سال الگوریتم های متعددی را معرفی کرده است که مطابق بودن با هر الگوریتم به شما کمک می کند به راحتی و در سریع ترین زمان رتبه سایت خود را افزایش داده و بعد از مدتی درصفحه اول گوگل قرار بگیرید. البته باز هم تاکید می کنیم که این مساله به نوع انتخاب کلمه کلیدی شما بستگی دارد.

رفتن به صفحه اول گوگل و نتایج

آیا تا بحال فکر کرده اید چرا رفتن به صفحه اول نتایج گوگل آرزوی هر کسب و کار اینترنتی است؟! اصلا این موضوع چه مزیتی دارد؟!

کاملا واضح است!

گوگل منبعی از ترافیک رایگان و هدفمند برای وبسایت شما مهیا می کند، البته به شرطی که در صفحه اول (خصوصا در رتبه های ۱ تا ۵) آن حضور داشته باشید!

اگر در کلمات کلیدی مختلف در صفحه اول گوگل حضور داشته باشید، در معرض دید بسیاری از کاربران و بازدیدکنندگان قرار می گیرید. این کاربران اگر بر روی وبسایت شما کلیک کنند این شانس را به شما می دهند تا آنها را تبدیل به لید کنید. در نهایت می توانید از این لیدها استفاده کنید تا آنها را به خریدار تبدیل کنید.

وب سایت

وب سایت

همچنین هرچه در رتبه های بالاتر قرار داشته باشید، کلیک های بیشتری دریافت می کنید و طبیعی است که هرچقدر ورودی بیشتری از گوگل دریافت کنید، میزان فروش شما نیز می تواند بیشتر شود.

بنابراین کل فرآیند فروش را شاید بتوان به دو بخش تقسیم کرد که بخش اول آن جذب ورودی و بازدیدکننده است که معمولا بیش از ۵۰% جذب ورودی اکثر وبسایت ها از طریق موتورهای جستجو، خصوصا گوگل می باشد.

به همین دلیل هوشمندانه نیست که گوگل را در نظر نگرفت و به آن اهمیت نداد، بلکه باید توجه ویژه ای به آن داشت و تمام تلاش خود را به کار ببریم تا در نهایت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل پاداش ما باشد!

در این سایت قرار است راهکارهای کاربردی را به صورت کلی به شما بگویم تا بعد از خواندن این مقاله خودتان بدانید که چگونه در صفحه اول جستجوی گوگل قرار بگیرید و استراتژی های مخصوص وبسایت خود را طراحی کنید.

 استفاده از سیستم های وبلاگ دهی معتبر

برای اینکه در صفحه اول نتایج جستجو ظاهر شوید می بایستی سایتی با کد نویسی مناسب داشته باشید . اگر از سیستم های وبلاگ دهی رایگان استفاده می کنید می بایستی سیستم وبلاگدهی با سئوی بالا را برای ساخت وبلاگ استفاده کنید . یک سیستم وبلاگدهی می بایستی دارای کدنویسی استاندارد برای متور های جستجو باشد . یک نمونه سیستم وبلاگدهی با کدنویسی استاندارد از نظر گوگل .

 تولید محتوای مفید

تولید محتوای مفید به این معنی است که مطلبی را ارائه کنید که ارزش خوانده شدن داشته باشد . مطالب سایت های دیگر را کپی و در سایت خود منتشر نکنید . این یک نمونه از مطالب غیر مفید در اینترنت می باشد . و اکثر موتور های جستجو که مهمترین آنها گوگل می باشد این امر را تشخیص می دهد و همیشه مطلب کپی برداری شده در جایگاهی به جر صفحه اول قرار خواهد گرفت .

شاید در ابتدای کار شما مطالبی را کپی کنید و در سایت خود قرار دهید و جایگاه خوبی نیز بدست بیاورید ولی این امر پایدار نخواهد بود و رتبه مطلب کپی برداری شده پایین خواهد امد.پس مطالب دیگران را کپی نکنید.

کد نویسی استاندارد

استفاده از ساختار کد نویسی  استاندارد  برای صفحات وب امر بسیار مهمی به شمار می رود . و اگر طراحی سایت شما توسط افراد متخصص صورت نگیرد تلاش شما برای قرار گیری در نتایج ابتدایی گوگل امری بی نتیجه خواد بود .

تبادل لینک

لینک ها در مطالب عامل بسیار مهمی در رتبه گرفتن مطلب می یاشند. موتور جستجوی گوگل لینک های خروجی از مطلب را به عنوان امتیاز منفی و لینک های ورودی به مطلب را به عنوان امتیاز مثبت برای آن مطلب در نظر خواهد گرفت . پس اگر تعداد لینک های ورودی به مطالب شما بیشتر شود مطلب شما معتبر تر خواهد بود .

موتور جستجوی گوگل برای پیدا کردن مطالب جدید سایت های که در دایرکتوری ثبت نشده اند از همین طریق اقدام میکند . مثلا اگر لینک مطلبی از سایت شما در سایتی معتبر که گوگل روزانه به ان سر میزند قرار بگیرد گوگل از طریق همان لینک وارد سایت شما شده و مطلب شما را برسی می کند و اگر از نظر الگوریتم های خود مشکلی وجود نداشته باشد مطلب شما را ثبت می کند. پس لینک های خود را در سایت های معتبر قرار دهید .

 حالا مهم ترین چیز که آن هم این است که چگونه ویرایش دهیم که گوگل مارا در اولین لینک قرار دهد پش باید به نگارش نوشتاری در سایت نویسی دقت کنیم:

حتما کلمات کلیدی را استفاده کنید که در پاراگراف اول متن وجود دارد .

از متا تگ ها استفاده کنید و توجه کنید اولین متا تگی که استفاده می کنید همان عنوان مطلب شما باشد.

حتما برای مطلب خود از توضیحات استفاده کنید این توضیحات را می توانید در تگ “description” قرار دهید .

حتما از متا تگ ها برای مطالب خود استفاده کنید .

در پایان مطالب خود از خلاصه مطلب که سعی کنید کلمات کلیدی در آن وجود داشته باشد استفاده کنید .

حتما از کلمات کلیدی در ادرس سایت و ومطالبتان استفاده کنید.

بلاگ

آموزش بالا اوردن سایت در گوگلاشنایی با نگارش سایت نویسیبالا بردن سایت در گوگلسئو و بالا بردن سایت در گوگلنکاتی برای اوردن سایت به اول گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *