نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی | آموزش نوشتن رپورتاژ آگهی


نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی – آموزش نوشتن رپورتاژ آگهی

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی

در اول میخام راجبه خرید رپورتاژ آگهی یک توضیح مختصری بنویسم .

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی چیست ؟ رپورتاژ آگهی شکلی از آگهی گفته می‌ شود که در قالب گزارش ارائه می شود. یعنی، مخاطبان رسانه‌ ای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آنها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آنها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آنها است. اصطلاح خرید رپورتاژ آگهی برای اولین بار در سال ۱۹۴۵ به ادبیات انتقادی رسانه‌ها اضافه شد. به دلیل اعتماد به مخاطبان به رسانه‌ها، رپورتاژ آگهی‌ها بسیار موثرند و به همین دلیل در کشورهای پیشرفته قوانین بسیار سختی علیه رپرتاژ آگهی‌ ها تصویب شده و می‌شود. دیوان بین‌المللی تجارتدر قانون آگهی‌های خود که در سال ۱۹۹۷ به تصویب رسانده خواهان مشخص کردن تبلیغات می‌شود تا مخاطبان قادر به تشخیص آن شوند .

تعریف دیگر رپورتاژ خبری  که تعریفهای گوناگونی دارد مانند خرید رپورتاژ به معنی خرید یک صفحه اختصاصی بر روی یک سایت دیگر میباشد , خرید رپورتاژ آگهی در واقع یعنی خرید بک لینک دائمی و رپورتاژ یک قالب و شکل چاپی بخصوص است که یک شرکت یا یک سازمان برای بازاریابی و انتقال پیام برند و محصولات خودش به‌ صورت بی‌ طرف برای آن هزینه می‌کند. مدیر تبلیغات به مجله، روزنامه یا وبسایت برای فضای مورد نیاز جهت ارائه محتوای متن محور به مخاطب موردنظر نهایی هزینه‌ای را پرداخت می‌کند.

اهمیت رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی بهترین تکنیک توسعه رتبه سایت شما در گوگل است.

نشر رپورتاژ درمجله های بزرگ و منبع موثق مانند سایتهای ون بک لینک به دلیل آتوریتی بالا درخیلی از کلمات سبب افزایش اعتبار برند شما میشود و نتیجه گیری مناسب از کلمات لینک شده می شود

اگر بدنبال بهبود رتبه سایت خود در الکسا هستید ، با اثربخشی بالایی که بروی رتبه گوگل دارد ، ورودی قابل توجهی رو بصورت پابرجا وصول خواهید کرد.

اگر متن رپورتاژ خبری را خوب بنویسید قابل توجه کاربران قرار میگیرد و این یعنی بازنشر خبر در سایت های دیگر و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی.

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی

عنوان آن باید بسیار جذاب باشد تا خواننده ادامه آگهی را دنبال کند.

در نوشته رپورتاژ حدود سه کلمه کلیدی بااهمیت را به وب سایت خود لینک دهید .

یکی از کلمات را به صفحه اول و سایر کلمه ها رو به صفحات داخلی پیوسته لینک دهید.

برای لینک دادن از کلمه های کاملا مرتبط که در سایت شما به اندازه کافی استفاده شده استفاده کنید.

چگونه یک رپورتاژ آگهی مؤثر بنویسیم؟

اکثر سایتهای بزرگ مثل خبرگزاریها و سایتهای مثل دانلود اهنگ برای ارائه تبلیغات و آگهی های خود اقدام به خرید رپورتاژ آگهی می کنند . در هنگام نوشتن رپورتاژ آگهی باید حتما نکات بالا ک ذکر کردم توجه داشته باشید که عنوان آن باید بسیار جذاب باشد تا خواننده ادامه آگهی را دنبال کند و علاوه بر آن مطالب را به گونه ای کاربردی و حرفه ای بنویسید تا خوانند متوجه شود خبر شما اطلاعات مفیدی را به او می دهد.

در نوشته رپورتاژ حدود سه کلمه کلیدی بااهمیت را به وب سایت خود لینک دهید به این معنی هست ک هر چقد لینک کمتر باشد تاثیر بهتری دارد.

محتوای رپورتاژ آگهی

به عنوان مثال برای رپورتاژ آگهی یک آژانس مسافرتی می توانید ابتدا با معرفی یک مکان گردشگری زیبا کار را شروع کنید و پس از آن به معرفی آژانس مورد نظر پرداخته و خدمات آن را بازگو کنید، اما فراموش نکنید که داشتن اطلاعات کافی در این زمینه امری مهم و اساسی است که می تواند آگهی شما را خوب جلوه دهد و یا برعکس. در هنگام خرید رپورتاژ آگهی به این نکته توجه کنید که متن آگهی را افرادی که با آن محصولات یا خدمات سروکار دارند تهیه کرده باشند، زیرا افراد متخصص می توانند اطلاعات مفیدتر و جامعی را در اختیار خواننده قرار بدهند.

 

بلاگ

آموزش نوشتن رپورتاژ آگهیاهمیت رپورتاژ آگهیچگونه یک رپورتاژ آگهی مؤثر بنویسیمرپورتاژ آگهی چیستمحتوای رپورتاژ آگهینحوه نوشتن رپورتاژ آگهی

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *